Rivalens ordlyd volapyk

ditto6000

Aktivt medlem
Var det muligt man fik skrevet Rivalens opgaver i et sprog der kan forstås fremfor det bliver ren gætteleg og spild af krystaller..
Er helt til grin man skal sidde med sådan et ufærdige produkt.. Fremmer ikke spillerlysten animerer mere til at trykke slet ..
 
Senest redigeret:

ditto6000

Aktivt medlem
Trods volapyk og sprogbarrierer endte det med at blive i min optik bedste Rival til dato.. Varsel gerne sprogkursus næste gang om lignende kommer:)
 

tjocker

Nyt medlem
På den ene side så brokker folk sig over at Rivalens opgaver er skrevet i volapyk sprog og på den anden side så er det bare fedt og masser af gode gevinster.
Så længe folk bag spillet kan se brugerne laver det, får gevinster og ikke mere end 1-2 spillere brokker sig - hvorfor skal de så bruge tid på at rette noget, som kan bruges.
Hvis folk virkelig var så utilfredse så 1: I skal ikke lave Rivalens opgaver. 2: Drop gevinster. 3: I skal brokke jer meget mere, 1 besked er slet ikke nok. I skal skrive hele tiden, flere gange om dagen, presse dem bag spillet.
Som det er lige nu - så forstår jeg godt folk bag spillet ikke gider bruge tid på at rette noget, som faktisk virker og som folk faktisk godt kan spille.
Kan I virkelig ikke selv(brugerne) se at I total modsiger jer selv.
 
Senest redigeret:

ditto6000

Aktivt medlem
Det må du da gerne tro.. Vi kan da også pakke sammen og holde bøtte eller stoppe.. Jeg mener fortsat det ikke er ok at levere et ufærdigt produkt og var tæt på at skrotte den men jeg er så heller ikke en quitter så kæmpede mig til at fatte det..
Tror nu især mindre erfarne spillere simpelthen droppede den eller gav op alt afhængig af hvor megen hjælp man havde til rådighed i sit FoE fællesskab.. Sådan skal det ikke være om man vil have nye ind og de skal blive engagerende spillere..

Hvis det ikke var fordi jeg havde fundet ud af mekanismerne og hvad dimser jeg kunne bruge fra mit lager havde jeg aldrig klaret den i min lille by:rolleyes:

Dertil kan man godt efterrationalisere på ens skriveri og det var hvad jeg gjorde. At det så ikke falder i tråd med dig er bare så fint :cool:
 
Senest redigeret:

tjocker

Nyt medlem
ditto6000 Du og andre skal jo netop ikke holde mund eller stoppe. I skal kæfte op og brokke jer hvis I vil lave noget om. Men så længe det kun er 1-3 mennesker som skriver og kun få beskeder så hjælper det intet. Der skal mange flere forskellige folk til og flere af de helt store.
Jeg giver dig ret i at det er svært at klare Rival udfordringer, jeg kan ikke. Og nye kan slet ikke og skal de have dem til at blive her - ja så skal det ikke være så svært.
 
Senest redigeret:

tjocker

Nyt medlem
Men når man ser på hvor mange af de store, som har gennemført Rivalens miniudfordringer og hvor mange, der så brokker sig på forum over det. Ja så passer de to antal bare ikke altid sammen.
Hvis det virkelig var et kæmpe problem så var der mindst 50 personer, som havde skrevet i denne tråd om det.
Men ja det er kun dig ditto6000 som har skrevet. Så udefra set så ser problemet altså ikke ud til at være ret stort siden andre ikke reagere.
 

Doughnut

Nyt medlem
Tjocker.
At Forum ikke er særligt aktivt, ændrer ikke på at det er ringe..

Jeg ved hvor mange der havde problemer med at forstå opgaverne, ud fra de tråde der var i mine klaner, på samtlige servere hvor jeg er aktiv.
Havde selv nok opsparet energi i event, til at jeg kunne forsøge mig frem. Det var ikke alle der havde det.
Det er noget rod.

Inno er flittige til at finde på måder at få os til at lægge penge. Selvfølgelig bør produktet vi får være nogenlunde til ar forstå. Især når de er gjort bekendt med en fejl.
Det er næsten lige så ringe som at lade os vente en time ekstra to uger i træk på KS og KI, fordi de ikke får programmeret til sommertid. En gang er en fejl, to gange er sløvt..
 

ditto6000

Aktivt medlem
Du kan vælge at se det som brok eller en opmærksomhed på hvad der rør sig.. Jeg skriver alt muligt og hjælper gerne hvor jeg kan og ser jeg fejl indberetter jeg dem så INNO I det mindste har en chance for at rette op på noget af det..

Kender en del som skrev direkte til support om deres frustration vedr Rivalen som der ikke blev lyttet til siden 2. omgang var helt ens. Det gjorde jeg så ikke men skrev her..

Jeg er både stor spiller og har lille by netop for at se hvordan jeg bedst kan se og forstå spillet fra en mindre by af og med mulighed for at bidrage hvor jeg bevæger mig.. Store spillere skal nok klare sig og henter måske noget erfaring mindre byer kan få gavn af..

Og rigtigt INNO er gode til som alverdens andre steder i spil at trække penge ud og nogen lægger rigtig mange penge.. Det er deres valg..Det sker så ikke herfra..Ser det som en personlig udfordring mest muligt at klare mig med spillets muligheder...

Aldrig har Foe været så let at avancerer i som de senests år. Hjælp alle vegne til SB'er, vare mm .. Deltag i en eller 2 events på fuld skrue incl Rivalen og du kan nærmest klare ke5 med de store %% i præmierne men igen at levere et så ufuldstændige produkt er simpelt mangel på anerkendelse af alle de spiller der er her hver dag..

Og du har helt ret i at Forum er blevet meget stille fremfor for et par år siden hvor der var ret meget gang i debatterne..

En del har rigtig mange gange efterspurgt forandringer det kan forbedre oplevelsen og fornemmelsen af at blive hørt og imødekommet .. Det samme igen og igen uden der rigtigt kommer noget konstruktive i den retning..
Hvorfor så overhovedet skrive I Forum..Har du ret i.. Jeg er ikke gået helt død endnu men er vel et spørgsmål om tid.. :D:cool:
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Som der blev skrevet ud efter den første Rival så var der et enkelt ord som var oversat forkert, hvilket vi beklagede meget.

Med hensyn til at forstå opgaverne så har vi allerede noteret at det måske ikke var så let at forstå formuleringerne som var lidt for indforståede fra udviklernes side. I det sidste tilfælde er det dog ikke oversættelsen, men beskrivelsen som godt kunne have været bedre.

Vi har også indsendt en anmodning om at der kunne komme en Rival annoncering på lige fod med begivenhedsannonceringerne, som måske kan gøre opgaverne lettere at forstå.

Med hensyn til sværhedsgraden af rivalerne, er dette bevidst fra spildesignernes side. Præmierne er rigtig gode og derfor skal det også kræve en stor indsats at få dem.
 
Top