Seneste indhold af Bitte.

  1. Bitte.

    Hjælp os med at forme fremtiden i FOE !!!

    På vegne af Hoyohoyo, som ikke har mulighed for selv at skrive i Forum, er jeg blevet bedt om at foreslå følgende: vi har i dag både opgraderingssæt og renoveringskit. ser gerne at vi også får mulighed for at vinde nedgraderingssæt til bygninger, så byen producerer det vi har brug for
  2. Bitte.

    Feedback og spørgsmål til version 1.275

    Ja det vil jeg også gerne vide, er det nu igen de mindre klaner der skal betale gildet.....
  3. Bitte.

    Det Glemte Tempel

    Tak, men alt det ville have været rart at vide før man satte bygningen op, inno bruger nogle tegn som jeg ikke før har set til at vise hvad der bruges i KS og KE, det med fp kunne jeg godt se mig udad men at 145% af de røde kunne jeg ikke se var forbeholdt ks, de blå går jeg ikke op i for...
  4. Bitte.

    Det Glemte Tempel

    det må så være bane 5 i Ke går jeg ud fra, kan der ikke komme en bedre forklaring så man ved fra start at nogle af de røde kun er til Klanslagmarker , det kunne være rart.
  5. Bitte.

    Det Glemte Tempel

    nu har jeg ledt efter en ordentlig forklaring til hvad det Glemte Tempel egentlig giver os men den forklaring der står ved templet er meget mangel fuldt, har langt om længe fundet ud af hvordan angrebs % er fordelt, og må så sige vidste jeg at de 145% (i titan) kun er beregnet på klanslagmarker...
  6. Bitte.

    Store Nyheder i Forge: Feedback og spørgsmål

    Personligt er jeg meget ked af KvK stopper, Hyrde du nævner det er klik tung, hvad så med ks der bestiller man da ikke andet ind sidde og klikke og man kan se hvilke enheder man skal angribe, i ks kan man nemt sætte en hær op der kan slå alt fordi man ved hvad man skal kæmpe imod (ingen...
  7. Bitte.

    Store Nyheder i Forge: Feedback og spørgsmål

    ved ikke om jeg forstår det ret, kan tit være svært at forstå jeres formuleringer men den forklaring der er om Klan raids minder meget om en anderledes KE, trist det skal gå sådan men sikke meget tid man får til andre ting da ks ikke siger mig en dyt, ks er ikke for små klaner heller i med den...
  8. Bitte.

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Nu jeg ikke den skarpeste til at forstå FoE's udmeldinger, men forstår jeg ændringen i klanslagmarker ret, så er det kun de store klaner som er i diamant liga der får noget ud af det nye, men det forbavser mig slet ikke....
  9. Bitte.

    A/B Test

    Kan kun støtte op om det RisenShine siger, jeg så det var på Beta, hvor det også høre hjemme, test skal ikke laves i selve spillet når det berøre en event hvor der er forskel på hvilke muligheder man har, nu jeg så "heldig" jeg kun har et valg, skal jeg købe eller ikke, da jeg kun har en kiste...
  10. Bitte.

    Spørgsmål og feedback om fødselsdagsbegivenheden 2023

    Åh ja en stor øv oplevelse, må også være kommet forkert fra start, har ikke på nogen af mine dk servere fået bygningen, kan max få den i lvl 7, syntes ikke forklaringen har til at forstå... men er jo bare et gammel fjols efterhånden der bruger min tid tid på en event.....
  11. Bitte.

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Lidt modgang, hmm. Det jo ikke den første gang der kommer ændringer som forringer gevinster, denne ændring er nok for nogen det der lige får bægeret til at flyde over ligesom det for nogen var var dråben den gang klanslagmarkerne kom, hvor alle bare var nød til at fylde sin by med angrebs boost...
  12. Bitte.

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Jeg er absolut ikke tilfreds med den nye ændring i ke, kunne sagtens skrive en masse mere men andre har stort set sagt det som jeg ville sige, jeg er ret bange for der er rigtig mange der stopper med at spille, som det er nu kommer jeg ikke til at tage bane 5,
  13. Bitte.

    Forslag til ændring i Klanslagmarker

    Det er faktisk ret nemt at se når to klaner har aftale om byt, det er også nemt at se når en klan bliver lukket ned ved at to klaner skiftes til at tage sektore op af hoved kvarteret fordi man netop er kommet for langt frem så man ødelægger an Det er faktisk ret nemt at se når to klaner har...
  14. Bitte.

    Forslag til ændring i Klanslagmarker

    Kan kun give dig ret, og nåde trøste de klanen som skulle forvilde sig ind og ødelægge deres bytte aftaler, det jo de store der har mest at skyde med så de kan hurtigt tage hele kortet, ikke engang de små sektore ude i kanten vil de levne til de andre klaner.. Kan kun give dig ret, der har...
  15. Bitte.

    Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Hvem siger de er interesseret i flere kampe det er ikke alle der gider tage så mange kampe, og hvad skulle der gå fra de store klaner for at lade de små beholde et par sektore også måske bytte en, mener jeg længere oppe har skrevet det samme er galt i platin, så det er ikke kun i diamant det...
Top