Det Glemte Tempel

Bitte.

Medlem
nu har jeg ledt efter en ordentlig forklaring til hvad det Glemte Tempel egentlig giver os men den forklaring der står ved templet er meget mangel fuldt, har langt om længe fundet ud af hvordan angrebs % er fordelt, og må så sige vidste jeg at de 145% (i titan) kun er beregnet på klanslagmarker så havde jeg nok ikke brugt så meget tid, vare og fp på at løse den opgaverække, men jeg mangler stadig en forklaring til de blå forsvars %, er der nogen detr ved noget om det...
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Kig i dit rådhus under boost, det eneste der har blå styrke er din by og KE og da KE5 er den eneste del af det minispil der bruger blå så er det kun til Ke5 og din by, men med det voldsomme fokus på blå styrke så har Inno noget i ærmet de vil implementere ang. blå styrke i fremtiden, så vær smart og gem alt du får ind i det blå styrke hvis du ikke vil bruge det nu, måske du får brug for det i fremtiden.

Templet gir også 20% ekstra FP af hele din høst i byen, så har du 500 FP i høst vil du få 100 FP ekstra
 

Bitte.

Medlem
Kig i dit rådhus under boost, det eneste der har blå styrke er din by og KE og da KE5 er den eneste del af det minispil der bruger blå så er det kun til Ke5 og din by, men med det voldsomme fokus på blå styrke så har Inno noget i ærmet de vil implementere ang. blå styrke i fremtiden, så vær smart og gem alt du får ind i det blå styrke hvis du ikke vil bruge det nu, måske du får brug for det i fremtiden.

Templet gir også 20% ekstra FP af hele din høst i byen, så har du 500 FP i høst vil du få 100 FP ekstra
Tak, men alt det ville have været rart at vide før man satte bygningen op, inno bruger nogle tegn som jeg ikke før har set til at vise hvad der bruges i KS og KE, det med fp kunne jeg godt se mig udad men at 145% af de røde kunne jeg ikke se var forbeholdt ks, de blå går jeg ikke op i for spiller ikke ke 5, og kommer aldrig til det
 
Top