Seneste indhold af Brimlunga

  1. Brimlunga

    Nyheder om mobile Videoer

    Efter min mening vil ideen om at man ser en reklame og får 20 slots point ikke være noget folk gider. Ej heller at man skal se en reklame for at bruge den nye mulighed for at støtte venner, naboer og klanen. Man skal jo også besøge kroer, så kan man lige så godt støtte manuelt samtidigt. At...
  2. Brimlunga

    Feedback og spørgsmål om mobile videoer

    Det er klart at FOE skal tjene penge for at kunne opdatere spillet, men den måde disse reklamer fungere på vil få mange til at droppe spillet. Lav heller en lille fast abonnement og giv mulighed for forskellige typer der løber over kortere eller længere perioder.
  3. Brimlunga

    Klanbesked centeret / synlighed nye spillere

    Jeg er klanleder i en lille klan, hvor vi får mange nye spillere. Vi oplever, at det er et stort problem, at de nye spillere ikke bruger Klanbesked centeret. Jeg mener det skal synliggøres bedre, når der kommer en ny besked. Kunne man ikke lave det sådan, at der kom en pop-up med "Du har en ny...
  4. Brimlunga

    Lynkonkurrence - Nu med vinderne

    Jeg er ny spiller "Jernalder" men ud fra det jeg har prøvet ind til nu synes jeg at det bedste er at der hele tiden dukker nye ting op man kan prøve! Jeg kan godt lide slagene man kan udspille med sin hær. Det er sjovt at finde den rigtige strategi for at vinde!
Top