Klanbesked centeret / synlighed nye spillere

Brimlunga

Nyt medlem
Jeg er klanleder i en lille klan, hvor vi får mange nye spillere. Vi oplever, at det er et stort problem, at de nye spillere ikke bruger Klanbesked centeret. Jeg mener det skal synliggøres bedre, når der kommer en ny besked. Kunne man ikke lave det sådan, at der kom en pop-up med "Du har en ny besked! " Man kan lave det, så man kan slå det fra i indstillinger.
Vi er begyndt kun at tage nye klanmedlemmer, der kan finde ud af at sende en privat besked før de kan blive optaget i klanen, men det er da en skam, at så mange spillere ikke tjekker deres Klanbeskeder, fordi de ikke opdager dem! Hvis en klan skal kunne fungere godt kræver det mulighed for at få kontakt med klanens medlemmer.

M.v.h.
Brimlunga
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hejsa
Skal lige forstå dette. Du ønsker at der popper en besked op hver gang der sendes en besked, fordi du har nogle medlemmer som ikke kan se i spillet at der er ulæste beskeder, hvilket allerede er det.
Personligt ville jeg godt nok blive træt af alle de pop op, men skal nok sende det videre i systemet.
Mvh
Jmfab
 

Hyrde

Aktivt medlem
Hvis man spiller på en mobil enhed, kommer der et rødt udråbstegn ved besked ikonet?
Spiller man på PC, blinker ikonknappen.
Åbner man beskedcenteret er der gule cirkler på de faner, der har nye beskeder.
Derudover kan man sætte indstillinger for mobile enheder, så man får en notifikation der, når der er en ny pb.
Der er alle muligheder for at se, at der er sket noget nyt - ingen brug for popups. I en aktiv klan, er der nogen der skriver hele tiden - jeg ville få pip af alle de popups. Indrømmet, det kan være svært og forvirrende for nye spillere, men det kan læres - vi har jo alle haft en første dag på kontoret :)
 
Top