Seneste indhold af codenerd

  1. codenerd

    Feedback og spørgsmål til Kvante Invasionerne

    Næste omgang burde være startet, men det er ikke muligt at gøre andet end at indløse kister pt?
  2. codenerd

    Version 1.214

    Hurtigkampe er døde i kvk og det er tydeligt dia knappen kun er placeret hvor den er for at få folk til at klikke på den... Sidst der var noget der ødelagde hurtig kampe i kvk blev det rullet tilbage på 14 dage så vidt jeg husker, så skal vi ikke håbe på det samme sker her!!!
  3. codenerd

    Version 1.199

    Jeps det er læst, og forstået at det er sådan den fungerer fremad, men derfor kunne man jo godt ha tænkt lidt mere over overgangen, eller gjort bedre opmærksom på at folk ville miste FP.... Det er ligegyldigt, undrede mig bare da flere små spillere brokkede sig over at miste fp rundt omkring :)...
  4. codenerd

    Version 1.199

    Er der taget højde for boost der er lagt før ændringen kontra efter ændringen af Galata, eller er det bare ærgerligt? Står til at miste en del FP rundt omkring pt :)
  5. codenerd

    Ændringer til beskedcenteret

    Yderligere er vores test admin tråd ligepludselig tilgængelig for alle i klanen, den virkede de første mange timer, men nu har alle pludselig adgang. Så vidt jeg ved var dette også et problem på beta, så man kunne da ha håbet at det var fikset inden man sendte opdateringen ud på live
  6. codenerd

    Halloween Begivenheden 2020

    Jeg vælter i bamser på nær Trixiebelle, det handler vist mest bare om hvor heldig man er eller ej :-) Men 4 gennemløb på bamsesættet og alle 4 gange har jeg ventet på Trixie... tror ikke hun kan lide mig
  7. codenerd

    Version 1.190

    Skønt! Det er vi mange der har ventet på!!
  8. codenerd

    Marsmalm

    En sidste mulighed for at få marsmalm, er at plyndre dine naboer, som er i Rumalder Asteroridebæltet, har de bygget en masse malm syntetisatorer så er det bare i gang, kender folk der er kommet igennem hele Mars uden at ha låst op for kontinentet på den måde
  9. codenerd

    Det nye Beskedcenter

    Det må da bestemt være en fejl at man som klan kun kan markere 5 beskeder som vigtige, især sammenholdt med nedlæggelsen af klan forum... Nu skal vi som klanledere sørger for at alt over de 5 ikke bliver slettet ved at lave aktivitet i tråde som man ellers gerne vil holde låst og samtidig...
  10. codenerd

    Det nye Beskedcenter

    Enig med Nicolo på alle punkter. Ligeledes er det irriterende at man på mobil/tablet ikke kan starte en privat besked til en bruger ved at klikke på personen hvis det er fra en klan tråd. Her er muligheden simpelthen væk, mens det fint fungerer på PC
  11. codenerd

    Det nye Beskedcenter

    Det der kunne få det nye beskedcenter helt op at ringe her var at hvis man kunne tildele sine egne labels til tråde fx #ledelse og så hvis man samtidig kunne sige at et label skulle sættes ind som tab, så kunne man skræddersy sit beskedcenter 100% og det ville gøre det hele meget nemmere
  12. codenerd

    Version 1.185

    Ser ud til man bare kommer tilbage til den sidste tidsalder man har valgt, så når man har en rutine der hedder udskift enheder fra egen tidsalder skift til tidlig ta hvor man ingen enheder har Indsæt slyngler Så er man i næste runde på den ta hvor man satte slyngler ind... og skal til at...
  13. codenerd

    Version 1.154

    Synes generelt at opdateringerne er positive, men jeg synes også det er ret ærgerligt at man ændre opgaverækken mens man er i gang, i stedet for at vente til man starter den næste bosættelse. Havde læst om ændringerne her og gemt varer og mønter til at gennemføre den sidste opgave, men så viser...
  14. codenerd

    Countdown timer på Storslåede bygninger - Ipad/IPhone/Android

    Det mangler vi bestemt!
Top