Seneste indhold af Hyne68

  1. Hyne68

    Rådhuset

    Nej, jeg tænker bare at du mangler at klikke de rigtige steder i Rådhuset på din A-server https://prnt.sc/u0ty5k
  2. Hyne68

    Sommerbegivenheden 2020

    Du får så også for daglig log-in + ikke usandsynlig et par stykker mere, hvis du samler dine Hændelser op.
  3. Hyne68

    Nye tiltag i klanekspeditionen

    Jeg oplever at kampe i Asteroide-is-provinser også har fået et nøk opad. Det samme gælder mindst den ene kamp i de gentagne opgaver. Det har jeg ikke læst skulle ske. Er det en fejl eller er det planlagt?
  4. Hyne68

    FoE Helper

    Nu er det som nævnt ret nyt for mig, men jeg kan se, at selvom jeg kendte alle featurene, så ville det tage alt for lang tid at beskrive præcist hvad den gør / kan. Men der er bl.a fp-beregner, du kan "spørge" om du har uopsamlede hændelser liggende - og hvor de ligger. En komplet oversigt over...
  5. Hyne68

    FoE Helper

    Jeg downloadede det i fredags, så formoder det er nyeste version.
  6. Hyne68

    FoE Helper

    I screenshot´et fra igår da jeg postede siger den 655 / 749. Da jeg logger ind nu her siger den 733 / 764. Jeg tænker at hvis tallene er udtryk for det laveste / højeste jeg ville kunne lave, burde det så ikke være et konstant tal? Altså indtil man så enten bygger eller fjerner en...
  7. Hyne68

    FoE Helper

    Nogen der bruger dette redskab som kan forklare mig, hvad de 2 tal jeg har cirklet i vedhæftede link betyder? https://prnt.sc/tgiq3v
  8. Hyne68

    Diskussion - Fodboldbegivenheden 2020

    Dette er en af de nemmeste opgaver at løse. Du har vel minimum 1 Militær-bygning i din by fra din tidsalder? Slet den. Den befolkning som den har krævet tilskrives straks opgaven, da du har "skaffet / frigivet" den befolkning som har været bundet til bygningen. Byg den så igen Og slet den engang...
  9. Hyne68

    Diskussion - Fodboldbegivenheden 2020

    Det behøver du jo heller ikke for at have de nøjagtigt samme muligheder som tidligere år.
  10. Hyne68

    KS - Visning af egne BL mm. på kortet

    Det synes jeg er et udmærket forslag. Synes endda det godt kunne udvides til ikke kun at vise bygninger i egne sektorer, men i samtlige besatte sektorer, hvor der måtte være en bygning. Det giver et hurtigere overblik i forhold til udarbejdelse af umiddelbar strategi.
  11. Hyne68

    Diskussion - Fodboldbegivenheden 2020

    Det er absolut ikke blevet umuligt. For det første synes jeg man skal huske på, at turneringsdelen er en tilføjelse i forhold til tidligere udgaver af fodbold-events. Træningsdelen er stadig den samme. Og ALLE har de samme muligheder, som de altid har haft. Diamant-spillerne har også tidligere...
  12. Hyne68

    Fodboldkonkurrence 2020

    Blå scorer
  13. Hyne68

    Ønske til Klanslagmarken

    Som udgangspunkt synes jeg idéen er fin, MEN.. Det nytter ikke, hvis det der tælles er antal kampe. Så skal man til at sidde og vurdere om det antal kampe er taget med eller uden hjælp fra BL / UP. Så det der skal tælle op, hvis det skal have en reel værdi er den enkelte spillers...
  14. Hyne68

    Opdatering til version 1.180

    Nu er det langt over et døgn siden. Det bliver vist et af de langsomste hot-fixes i FoE´s historie. Det er ret skidt, da funktionen er rimelig vigtig.
  15. Hyne68

    Hurtigere måde til 100% raske enheder i hæren

    Jeg kunne godt tænke mig en funktion, hvor man havde et antal "default"-settings. Altså en 3-5 opstillinger man selv kan definere, og ved et enkelt tryk kalde en af de 3-5 stykker frem i sit angrebs-vindue. Det ville ihvertfald hjælpe mig til maaaange færre klik i KS og til dels i KE. Skal jo...
Top