Hurtigere måde til 100% raske enheder i hæren

Hej med jer :)

Jeg går jævnligt og spekulerer over måder, hvorpå man kan gøre det nemmere og mindre tidskrævende at kæmpe i FoE, især når ind og udskiftning af enheder på nuværende tidspunkt kan opleves unødvendig tidskrævende.

Mit forslag hertil:
En knap i hærstyringen, der erstatter den udvalgte hær med de "mest raske" af samme type og fra samme tidsalder. Der erstattes selvfølgelig kun enheder fra hæren i forholdet 1:1 af dem, der er i live, så der indsættes ikke nye/raske, hvis en enhed er gået helt død.

Hvad tænker andre om det?

Vh Grandmaester
 

Hyne68

Aktivt medlem
Hej med jer :)

Jeg går jævnligt og spekulerer over måder, hvorpå man kan gøre det nemmere og mindre tidskrævende at kæmpe i FoE, især når ind og udskiftning af enheder på nuværende tidspunkt kan opleves unødvendig tidskrævende.

Mit forslag hertil:
En knap i hærstyringen, der erstatter den udvalgte hær med de "mest raske" af samme type og fra samme tidsalder. Der erstattes selvfølgelig kun enheder fra hæren i forholdet 1:1 af dem, der er i live, så der indsættes ikke nye/raske, hvis en enhed er gået helt død.

Hvad tænker andre om det?

Vh Grandmaester

Jeg kunne godt tænke mig en funktion, hvor man havde et antal "default"-settings. Altså en 3-5 opstillinger man selv kan definere, og ved et enkelt tryk kalde en af de 3-5 stykker frem i sit angrebs-vindue. Det ville ihvertfald hjælpe mig til maaaange færre klik i KS og til dels i KE. Skal jo dog ikke sige, hvor aktuelt sådan en funktion kunne være for andre.
 

Therkildsen

Medlem
Hej med jer :)

Jeg går jævnligt og spekulerer over måder, hvorpå man kan gøre det nemmere og mindre tidskrævende at kæmpe i FoE, især når ind og udskiftning af enheder på nuværende tidspunkt kan opleves unødvendig tidskrævende.

Mit forslag hertil:
En knap i hærstyringen, der erstatter den udvalgte hær med de "mest raske" af samme type og fra samme tidsalder. Der erstattes selvfølgelig kun enheder fra hæren i forholdet 1:1 af dem, der er i live, så der indsættes ikke nye/raske, hvis en enhed er gået helt død.

Hvad tænker andre om det?

Vh Grandmaester
Det kunne dælme være lækkert hvis de lavede sådan en funktion!
 
Top