Seneste indhold af Jimse

  1. Hjælp os med at forme fremtiden i FOE !!!

    Nu jeg er i gang, kunne det overvejes om præmierne i "Udfordrerens Kiste" er tidssvarende, der er ske meget siden den daglige udfordring blev indført, til nu. Ingen større spillere har brug for KA, ØB og skjulested. Måske det kunne overvejes med fragmenter til de nye tiltag med opgradering af...
  2. Hjælp os med at forme fremtiden i FOE !!!

    Det er ikke de store visionære ideer som præger denne afstemning. Umiddelbart er det gode små forbedringer, men ikke særligt visionært. Hvor er diskussionen om Klanstyrkeniveau og visionerne omkring denne? Hvor er spørgsmålet om sammenhæng mellem IQ og hovedspillet? Hvad med en diskussion af...
  3. Wyverntide smedje

    Takker
  4. Wyverntide smedje

    Wyverntide smedje tæller ikke med til gennemførelse af en tidsbestemt produktion, bør dette ikke rettes
  5. Forum nedlagt

    Trist at Forum i praksis er nedlagt, og vi nu skal føre diskussioner på discord og facebook. Jeg syntes vi havde et udemærkes Forum.
  6. Klanslagmarkerne

    For alle os som ikke har haft 5 sejre i de to foregående omgange kunne det være ønskeligt med en eller anden form for mulighed for at hente fragmenter til opdatering af mesterskabstårnene, og også en mulighed for dem som ikke fik tårnet, at kunne få det på et eller andet tidspunkt.
  7. Feedback og diskussion omkring KvK nedlukningen og de fremtidige Kvante Invasioner

    Det er fint at observatoriet ændres, men hvad med æresstatuer og Elefantbygninger. Præmien for KE og KSM giver en del klanstyrke, en klanstyrke de fleste større klaner ikke har noget at bruge til. Det er diskuteret tidligere, og som jeg ser det her INNO ikke lyttet til brugerne. Lige en ting...
  8. Wiki

    Der mangler opdatering bygninger i wiki, skal bruge bygninger som giver glæde, efter de mange nye bygninger som giver negativ gælde.
  9. Dette spil--

    Vi har klaner, hvor jeg og mange andre får og giver den primære hjælp
  10. Spørgsmål og feedback omkring St. Patrick 2024

    Hvor finder jeg Rival udfordringerne i St. Patrick 2024
  11. Forsvarshær fylder i hær-menu.

    God ide
  12. KLAN FLAG

    Vi kunne godt bruge lidt flere flag i KS, og gerne nogle som vi frit kan vælge betydning af. F.eks kæmp til kamp 200, kæmp ikke og lignende
  13. Hjælpe gode naboer i rådhuset

    Man kan godt gå direkte fra rådhuset til den man vil støtte. Bare tryk på avatar og igen på avater så er du i byen
  14. Har de ændret drop rate på ønskebrønde og ungdommens kilder??

    Samme gælder Frøbanken
  15. Feedback - Ændringer til bosættelserne

    Dejligt med de store tilføjelser til bygningerne fra bosættelserne, jeg vil høre om der også er ændringer til ekstra præmierne, da de efterhånden har mindre værdi end mange af de nye småbygninger
Top