Hjælp os med at forme fremtiden i FOE !!!

Jimse

Aktivt medlem
Det er ikke de store visionære ideer som præger denne afstemning. Umiddelbart er det gode små forbedringer, men ikke særligt visionært.

Hvor er diskussionen om Klanstyrkeniveau og visionerne omkring denne?

Hvor er spørgsmålet om sammenhæng mellem IQ og hovedspillet?

Hvad med en diskussion af at de mange nye bygninger, som er så stærke, at de gør mange særlige bygninger (SB,ere) overflødige. ?

Vil gerne foreslå at der bliver en større sammenhæng mellem IQ og hovedspillet, f.eks. ved at lade kampe i IQ tælle med i læsning af opgaver, hvor man eksempelvis skal vinde 15 kampe, Kampene tæller med til den globale rangliste. Flere præmier i IQ som kan bruges i hovedspillet.

Sammenhæng mellem de tre fora , Spillets, facebook og discord.

Bare nogle tanker herfra.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Tak for dit feedback. Som jeg også svarede dig på Discord så vil den blive videresendt til spildesignerne
 

Jimse

Aktivt medlem
Nu jeg er i gang, kunne det overvejes om præmierne i "Udfordrerens Kiste" er tidssvarende, der er ske meget siden den daglige udfordring blev indført, til nu. Ingen større spillere har brug for KA, ØB og skjulested. Måske det kunne overvejes med fragmenter til de nye tiltag med opgradering af eksisterende bygninger med sølv- guld m.v. kom ind som præmier. Det samme gør sig gældende for afkastet fra Relikvietemplet.
 

Bitte.

Medlem
På vegne af Hoyohoyo, som ikke har mulighed for selv at skrive i Forum, er jeg blevet bedt om at foreslå følgende:

vi har i dag både opgraderingssæt og renoveringskit. ser gerne at vi også får mulighed for at vinde nedgraderingssæt til bygninger, så byen producerer det vi har brug for
 
Top