Seneste indhold af Kurtie11

  1. Kurtie11

    KvK fryser igen

    Fejlen er da stadig og jeg håber de få styre på det. da vi bliver tit smidt ud og speciel i starten som Pilgrim har forklaret, beskrevet, Og det er flere af os så det kan ikke være hjemme internet forbindelsers skyld, samtid bliver man også smidt ud under kampen så det må blive første prioritet.
  2. Kurtie11

    A/B Test

    Hej kære FOE Tusind, tusind og engang tusind tak for hjælpende mennesker. Virkelig super fedt og længe ventet tiltag. Positivt den er delt i 3 muligheder for al støtte med 1 klik : Naboer, klan og venner og en bonus at man derefter får opslag på hvad man henter fra Frøen, Det var PT det bedste...
  3. Kurtie11

    Potespors lynkonkurrence

    A til dyre nr. 2 B til dyre nr. 3 C til dyre nr. 4 D til dyre nr. 1 E til dyre nr. 5
  4. Kurtie11

    Version 1.209

    Det virker ikke
  5. Kurtie11

    Version 1.209

    Nu virker det igen :-)
  6. Kurtie11

    Opdatering vedrørende de kulturelle bosættelser: Mogulriget

    Super glæder mig :)
  7. Kurtie11

    Opdatering vedrørende de kulturelle bosættelser: Mogulriget

    Hvornår starter den på de almindlig verdener?
  8. Kurtie11

    Rumalder: Venus

    Nu er det ændret til 7 udvidelser
  9. Kurtie11

    FP høst

    Hej Hydinden Tak for info. Den løsning kender jeg til, men er jo træls at man skal bruge sine diamanter til det.
  10. Kurtie11

    FP høst

    Hej Når man høster, kan man kun høste maks. 100 FP af gang. Kan i ikke lave det om at man kan høste FP ubegrænset? Tak på forhånd.
  11. Kurtie11

    Sommerbegivenheden 2020

    Også min favorit, ikke så kompliceret og nemt at styre. Bellønninger er også ok med udkikstårn og opgraderinger.
  12. Kurtie11

    Rumalder: Asteroide Bæltet!

    Er den nye SB'er ikke lige som HB ?
  13. Kurtie11

    Det gamle Ægypten

    Hej lige et spørgsmål er noget kommet til opgave 17, man skal besidde et optog Hvad er det? OK jeg fandt ud af det er et bygning :cool:
  14. Kurtie11

    Forslag til ny sb

    Ikke enig med dig, Jomfruprojekt er ikke noget råbe hurra får på grund af koster for mange FP og giver intet tilbage kun 6 skude, Stjernekikker er ligesom Fyretårn bare dyrere i FP og fylder 5x5 så sorry de to SB'er er lige med skrot op
  15. Kurtie11

    Forslag til ny sb

    Har spurgt før vedr. vare fra de SB'er som giver vare fra før tidsalder. Eksempel: Jeg er nu i Mars alder og alle mine SB'er, Markus, Fyretårn, og de andre SB'er producere nu vare fra den Arktiske tid ,som er ingen nytte i forhold til KVK. Kan man eventuel gøre det sådan at de SB'er producere...
Top