Seneste indhold af Lars1444

  1. Sammenfletning/Merging af klaner

    Ja risikoen er der, men varerne kan kun benyttes en gang, og når det er gjort vil alle være lige igen. Og man kunne jo bare sige, at det kræver 100% acceptr af alle klanens medlemmer for at det kunne ske. Og da det reelt set er klanens opretter/chef som bestemmer, så er det jo egentlig op til...
  2. Sammenfletning/Merging af klaner

    Klaner, og klaners størrelser, i FoE er noget som varierer fra tid til anden, og det er helt naturligt. Det er ikke altid nemt at blive ved med at finde de aktive medlemmer til en stor klan, for der er ikke så mange klanløse frie spillere i FoE. Løsningen bliver derfor ofte, at 2 klaner slår...
  3. Oversigt over nye spillere

    I FoE bliver der fra spillet side lagt op til. at nye spillere skal søge efter, og om optagelse i, en klan... Dette er naturligvis en supergod idé, men kunne det ikke være lige så godt, hvis der var mulighed for det modsatte? At klaner kunne søge efter nye spillere? Der er ofte klaner der...
  4. WIKI

    Fejl/forkert opsætning wiki-side Jeg har siddet og læst om fodboldeventet 2023 på den danske wikiside, og der er en uheldig opsætning, som kan få folk til at tro, at der er 3 bygninger at vælge mellem i Middelhavsminder sættet (The Mediterranean Memories Selection Kit) Nederst på denne side...
  5. Forslag og Ideer 2021

    Er der nogen som ved om de problemer og udfordringer som vi kæmper med på de danske servere, også er problemer og udfordringer på andre landes servere? For jeg kan måske forstå at beklagelser og forespørgsler fra 200 danskere ikke tæller ret meget i Innos indbakke, men måske det batter mere hvis...
  6. Forslag og Ideer 2021

    Jeg vil gerne komme med et forslag til Inno eller hvem det nu er som er med til at lave ting til spillet. Hvad med at få ryddet ud/op i antallet af inaktive byer under 500.000/1M i point. Jeg ved godt at det får spillet til at se ud som om der ikke er mange som spiller det, da det vil fjerne...
  7. Forslag og Ideer 2021

    En lige så god, hvis ikke bedre og nemmere idé kunne være at sætte et maksimum på antallet af BLer en klan kunne bygge om dagen. På den måde kunne man undgå det klassiske scenarie i alle KS-kampe, hvor 2-3 styrende klaner skiftest til at eje de forskellige regioner og de resterende 3-5 klaner...
  8. Beregning af klanstyrke/guild power fra Klanekspeditionen

    Hejsa. Er der nogen der ved, eller kan forklare, hvordan betalingen/belønningen for deltagelse i KE beregnes? På foe-wiki står der, at 1., 2. og 3. plads får hhv. 25%, 15% og 10% af den samlede indtjente sum af klanstyrke, som hele klanen har indtjent op til KE lvl 3 (altså de første 48...
  9. Oversigt over belønninger og forbrug

    Jeg vil gerne foreslå, at der kan blive lavet en samlet oversigt over samlet belønninger og samlet forbrug på Klanslagmarker og Klan Ekspeditionen. Indtil nu har vi kun fået at vide "Klanslagmarkerne er nu slut og din klan har fået x-antal klanstyrke og du har fået x-antal fragmenter til...
Top