Seneste indhold af Mon den modige

  1. Foe burde fjerne Vasilij Katedralen og erstatte den med en anden bygning hos de spillere der har den.

    Ja det mener jeg, især fordi den skal bruges til angreb, det kan jeg ikke lide.
  2. Foe burde fjerne Vasilij Katedralen og erstatte den med en anden bygning hos de spillere der har den.

    Jeg har hørt at KE5 kræver meget angreb. Jeg kan også høre på min klanvenner at det vil kræve Vasilij Katedralen (VK) . Jeg synes Foe skal fjerne den bygning fra spillet og erstatte den med en anden. Personligt vil jeg ikke have VK i mine byer, og jeg vil heller ikke støtte den. Grundet det som...
  3. Feedback og spørgsmål om Forge Plus

    Nu prøver jeg her, hvorfor kan jeg ikke se foe+ som en valgmulighed når jeg faktisk ønsker at købe den. Har nu igen idag (3.gang) sendt mit spørgsmål til support og hver gang får jeg ikke svar I lukker bare mine tickets. Jeg kan sagtens trykke på kareten og så kommer jeg til billedet med alle...
  4. Sommerkonkurrence 2022 - Nu med vinderne

    Jeg er stadig ret ny har kun spillet siden februar og det bedste for mig har været at lande i en klan, hvor der er nogen spillere som har spillet længe, da de kan give gode råd og er i den grad villige til at hjælpe med at få arken op i level. Det er Win Win for alle. Jeg er ikke nået så...
  5. Tidsalder konkurrence - Nu med vinderne

    Babeltårnet - Bronzealder Fyrtårnet i Alexandria - Jernalder Space Needle - Moderne Æra Cape Canaveral - Den postmoderne tidsalder Flyvende Ø - Rumalder, Venus Mon den modige
  6. Forge of Empires 10 års fødselsdagskonkurrence - Nu med vinderne

    Jeg er forholdsvis ny, så jeg har mit bedste øjeblik tilgode, jeg har dog fået mig en ven i en spiller som jeg ikke er i klan med, men alligevel har han hjulpet mig med forskellige spørgsmål. I dag lærte jeg om boost i kroen, en funktion jeg slet ikke havde set. I klanen var vi flere der gerne...
  7. Ændringer til Fiore Landsbyen

    Hejsa Jeg er ny og undrer mig meget over den lille fremvisning der er af niveauerne på Fiora landsbyen. Fiorelandsbyen niveau 1: glæde 1440, befolkning 587, mønter 2900 om dagen. Fiorelandsbyen niveau 2: glæde 1490, befolkning 593, mønter 3400 om dagen. Min landsby giver kun på niveau 2: 1350...
  8. Helt ny og der er meget jeg ikke forstår

    Kan man tillade sig og spørge om ting der undrer mig som ny spiller. ??? Er det virkelig rigtigt at man ikke kan rotere de forskellige bygninger ? Er der et trick til at få udvidelser til bygning af huse og produktioner ? I overgangen fra en verden til anden - hjælper spillet så med hvilke...
Top