Foe burde fjerne Vasilij Katedralen og erstatte den med en anden bygning hos de spillere der har den.

Mon den modige

Nyt medlem
Jeg har hørt at KE5 kræver meget angreb. Jeg kan også høre på min klanvenner at det vil kræve Vasilij Katedralen (VK) . Jeg synes Foe skal fjerne den bygning fra spillet og erstatte den med en anden. Personligt vil jeg ikke have VK i mine byer, og jeg vil heller ikke støtte den. Grundet det som sker i verden. Jeg kan slet ikke forstå at ledelsen ikke har besluttet og fjerne bygningen for længe siden. Det virker lidt mærkeligt at man skal have en russisk SB for at kunne angribe. (jeg bryder mig ikke om det) Håber der kommer en SB der er bedre end VK for os som ikke er til det russiske. - Bare en tanke - Mon

 

Jimse

Aktivt medlem
Vasilij Katedralen er fra 1500 tallet, og har i princippet intet med det nuværende russiske styre at gøre, og jeg ser det ikke som en støtte til Putin og Rusland. Babelstårnet er placeret i Irak, skal det så også væk, og Hagia Sofia er placeret i Istanbul hos Erdogan. Innovation Tower står i Hongkong, hvor kineserne huserer, Terrakottahæren er ligeledes fra Kina
Mener du virkelig at fordi en historisk bygning er med i et spil og pludselig er placeret i et land vi ikke kan lide, så skal den skiftes ud.

 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Jimse har ret, de er to komplet forskellige ting og kan på ingen måde sammenlignes med mindre man direkte vælger at se det som denne.
hvis man skulle slette historiske ting baseret på nutidens uroligheder så kunne vi ikke andet end at sidde og slette.
hvis det var at det havde en mere eller mindre direkte forbindelse som profit, magtsymbol eller andet så var det en anden sag, men det er en fiktiv instans i et spil bygget på en historisk ting.
man kunne sætte en minecraft klods og gi den samme stats og vi ville se den som det samme, det er kun historisk dekoration for at gi det miljø.

dynamiske tårn blev ændret fordi det havde en direkte forbindelse med virkelighedens problem
 
Senest redigeret:

Mon den modige

Nyt medlem
Vasilij Katedralen er fra 1500 tallet, og har i princippet intet med det nuværende russiske styre at gøre, og jeg ser det ikke som en støtte til Putin og Rusland. Babelstårnet er placeret i Irak, skal det så også væk, og Hagia Sofia er placeret i Istanbul hos Erdogan. Innovation Tower står i Hongkong, hvor kineserne huserer, Terrakottahæren er ligeledes fra Kina
Mener du virkelig at fordi en historisk bygning er med i et spil og pludselig er placeret i et land vi ikke kan lide, så skal den skiftes ud.

Ja det mener jeg, især fordi den skal bruges til angreb, det kan jeg ikke lide.
 

Mileman

Nyt medlem
Så, hvis jeg nu skal gå efter bolden, i stedet for personen, så vil jeg vove påstå at der er ting der burde have væsentlig højere prioritet, i spillet, end et gammelt bygningsværk og en krig mellem to lande, udenfor spillet. En krig der vel og mærke kan være ovre om et par år.
 

jespair

Nyt medlem
Så må vi hellere lade være med at spille dette spil:

Alt er død og ødelæggelse:

Capitol (død og ødelæggelse)
Jomfruprojektet (død og ødelæggelse)
Alle piratbygninger (død og ødelæggelse)
Cape Canaveral (Klimaødelæggelse, forurening, ressourcespild, rumskrot)
Alcatraz (død og kriminalitet)

Man kan altid finde noget i suppen
Hold politik udenfor spillet
 
Top