Seneste indhold af PilgrimDK

  1. PilgrimDK

    Feedback og diskussion omkring KvK nedlukningen og de fremtidige Kvante Invasioner

    Jeg støtter op om Jimses indlæg, især på det med at der gives Klan styrke point i de forskellige bygninger og spil, uden at de større Klaner får dem fysisk udbetalt, det er under alt kritik. Hvordan forsvares det at KS gir Klan point i slutpræmie og KE gir Klan point efter deltagelse, samt KS...
  2. PilgrimDK

    Har de ændret drop rate på ønskebrønde og ungdommens kilder??

    Hej Dragon. Har inno ændret drop rate på ønskebrønde og ungdommens kilder så de gir mindre chance for diamanter? de virker til at gi mindre
  3. PilgrimDK

    KS ranglistens inddelinger mht. sejre.

    Jeg mangler info omkring den nye rangliste såsom hvordan klanerne inddeles efter antal sejre på Liga Point systemet. De Klaner med 1.000 LP ligger i en gruppe for sig selv, men hvor ligger skæringspunkterne for LP i alt det under?? Følger det ligaopdelingen eller er der en anden opdeling af...
  4. PilgrimDK

    Naturbegivenheden 2024: Spørgsmål og feedback

    Jeg når ikke en fuld bygning dette event på alm. vilkår og har brugt billetterne optimalt. Jeg har ikke deltaget i lyn event, men konceptet bør vel afspejle sig i at man minimum kan få event bygningen uden brug af ekstra instanser
  5. PilgrimDK

    Bygninger.

    Det kan misbruges og vil således ikke blive implementeres, det vil også koste Inno penge da folk ikke køber ting så. Nye spillere kan hjælpes med råd, støtte og sådan så de kan få gang i deres vækst
  6. PilgrimDK

    Version 1.271

    Vi kan bare få en indstilling til at vælge mellem den gamle og den nye opdeling, den har vi allerede på at stacke tropper eller ej
  7. PilgrimDK

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Og så gik sidste runde i gang. Vi har således haft den stærkeste modstander 2 gange, den næststærkeste 2 gange og begge på en gang også to gange. Det vil sige de har hver fået 2 solo runder hvor de har kunnet lade op på tropper, varer, diamanter og energi mens vi har kørt hårdt på i 6 runder i...
  8. PilgrimDK

    Ny rangliste

    Det er en måde, men kan ikke gå hvis man vil vinde mod en ligeværdig klan, så er det hvem der vil smide flest diamanter. 80% redux er nemt nok som kortet er, men 2 Klaner der spiller max point vil være tvunget til max forbrug. 3 af de store kaserner på en sektor koster 375 diamanter for en...
  9. PilgrimDK

    Ny rangliste

    Til gengæld vil "Nogle" C-klaner altid være her modsat mange tidligere større klaner der bukkede under c",) Har i brugt mange fremskudte kommandoposter i jeres runder ;-)
  10. PilgrimDK

    Ny rangliste

    Hvor meget modstand har i så haft?? c",) Nu er matching ikke funktionel så nogle store klaner får nemme runder. Ikke at jeg siger det er hvad der sker på B, men vi oplever det på C.
  11. PilgrimDK

    Ny rangliste

    Kan godt høre du ikke spiller på top plan i diamant ligaen. Vi brugte en runde vel forbi 50.000 diamanter og vi satte farten ned hen af vejen
  12. PilgrimDK

    Ny rangliste

    Blandingsforholdene i KS er ude af balance og jeg ved ikke lige om diamant priserne er super tiltag Ref. 125 Diamanter for en stor bygning og der skal bruges mange i de store kampe, så inno skraber mange penge til sig lige nu
  13. PilgrimDK

    Version 1.271

    Nu vi er ved det Dragon så gir slynglers gruppe placering i hærenheder ikke mening ved at ligge under tidsalder knappen fremfor trop fanerne. Ingen der bare kæmper moderat vil gå ind og skifte tidsalder knappen konstant bare for at få slyngler skiftet, de skal selvfølgelig ha en plads i en ny...
  14. PilgrimDK

    Det Glemte Tempel

    Jeg forsvarer ikke Inno på nogen måde, jeg mener selv de kommer med mange tvivlsomme ting
  15. PilgrimDK

    Version 1.271

    Gir gerne feedback. Jeg kan ikke li den nye opstilling af tropperne efter skade, den gør det mere uoverskueligt. Nu vil du få samme type trop 2 steder fremfor samlet, så det tager længere tid at planlægge setup på hurtig kampe. Kan vi få en knap til at slå det fra med så dem der ikke ønsker...
Top