KS ranglistens inddelinger mht. sejre.

PilgrimDK

Aktivt medlem
Jeg mangler info omkring den nye rangliste såsom hvordan klanerne inddeles efter antal sejre på Liga Point systemet.

De Klaner med 1.000 LP ligger i en gruppe for sig selv, men hvor ligger skæringspunkterne for LP i alt det under?? Følger det ligaopdelingen eller er der en anden opdeling af sammensætningen af point og sejre? Det er svært at se hvordan der inddeles under 1.000 LP.

Vil en Klan med 925 LP sættes sammen med en Klan med 810 LP på ranglistens inddeling når der tænkes antal sejre og antal point eller har de forskelige opdelinger?
 

macmac

Nyt medlem
Der mangler i det hele taget gennemskuelighed i KS liga systemet. Så vidt jeg kan regne ud må der være mindst to puljer i toppen, men det kunne være sjovt hvis man kunne se hvordan det går i alle de andre puljer. Bare en turneringsoversigt et eller andet sted man kunne klikke sig hen på. Gerne her på forum, hvis det er for bøvlet inde i selve spillet :)
Hvis der er to diamant puljer, er præmierne så ens ? elller er der forskel ? er der en form for seedning når puljerne sættes sammen ?
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er kun sejre i Diamantligaen som tæller, i mesterskabet så for dem som ikke har sejre der er det kun points som tæller på de næste pladser
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der mangler i det hele taget gennemskuelighed i KS liga systemet. Så vidt jeg kan regne ud må der være mindst to puljer i toppen, men det kunne være sjovt hvis man kunne se hvordan det går i alle de andre puljer. Bare en turneringsoversigt et eller andet sted man kunne klikke sig hen på. Gerne her på forum, hvis det er for bøvlet inde i selve spillet :)
Hvis der er to diamant puljer, er præmierne så ens ? elller er der forskel ? er der en form for seedning når puljerne sættes sammen ?
Jeg sender dette forslag videre til vores udviklere
 
Top