Seneste indhold af pngnoxy

  1. Upræcis opgavebeskrivelse i jubilæumsbegivenheden

    Måske skulle man lige have præciseret i denne opgave, at det handler om at gennemføre 6 møder i klanekspeditionen VED KAMP! Lidt ærgerligt at forhandle derudaf på KE for så at opdage at opgave-barren ikke har rykket sig en tøddel, og så skulle vente 6 timer på at få 6 nye forsøg i KE........
  2. Spillet kan pludselig ikke indlæses i Chrome browser...

    ... - eller er det bare mig..?
  3. Version 1.217

    Fint med udråbstegn, når der kan opsamles kasse. Unødvendigt med udråbstegn når man har samlet slotspoints - udråbstegnet plejer at indikere at noget skal/kan gøres, hvilket ikke er tilfældet blot fordi der er samlet et par points...
  4. Skt. Patrick konkurrence

    B: Hvor regnbuen ender
  5. Jomfruprojektet

    Kunne det tænkes, at de samtidig kunne rette tekst-fejlen inde i Kraken, som jeg skrev om for 15 måneder siden.....?
  6. St. Patricks Dags begivenheden

    Der måtte jeg så lige google "quadrillion"... :D Så altså 8.600.000.000.000.000 firkløvere...... Interessant.... Øhm.... er du sikker..? o_O
  7. St. Patricks Dags begivenheden

    Hej Hr Nyborg. Tak for svar. Ja, nu er det ikke billederne, jeg taler om, men den skrevne tekst i opslaget. Det hele kommer sikkert til at give helt fin mening, når først eventet går i gang. Men det jeg generelt opponerer imod er at man lægger en tekst ud med så mange taste-fejl, og Google...
  8. St. Patricks Dags begivenheden

    Hold da op, det er godt nok en dårligt skrevet tekst. Det kunne have været fedt med en oversætter og en korrekturlæser. Store dele af teksten er nærmest uforståelig.
  9. Bosættelser.

    Japan burde være på banen? https://forum.dk.forgeofempires.com/index.php?threads/ny-kulturel-bos%C3%A6ttelse-feudaltidens-japan.3806/
  10. Opdatering til version 2.0

    Hahaha mon ikke det skulle være et forsøg på en aprilsnar.... - selvom opslaget er fra 29.03.19... ??
  11. Forårskonkurrence

    13
  12. Karnevalskonkurrence

    Regnskovsprojektet
  13. Serverproblemer?

    Ok, jeg var godt nok også ved at blive temmelig langhåret i går... - men ja lader til at køre fint igen i dag - dejligt! :-) Kunne måske være et forslag, om nogen en anden gang kunne melde noget ud om sådanne problemer, når de forekommer - evt. en lille note på forum el. lign.?
  14. Serverproblemer?

    Har der været nogen serverproblemer el. lign. i dag? Jeg synes intet har fungeret i spillet her til aften? Eller det bare mig...?
  15. Halloween konkurrence

    G 6
Top