Seneste indhold af prinsvaliant

  1. Venuskul registreres ikke

    Mit venuskul bliver pludselig ikke registreret. Jeg har lige optjent en masse, men jeg har ingen at bruge????
  2. Venuskul

    Tak men jeg synes bare ikke jeg kan finde det på kontinentkortet? Nåe nej, jeg tog fejl, jeg har ledt i forskningen.
  3. Venuskul

    HVORdan kan jeg producere venuskul??? Synes jeg har ledt og ledt?
  4. Fejl i soldater

    Der har aldrig været problemer før, nu står der de alle 4 er klar, men der er kun 3 Jeg kan jo se det i min hærstyring og i træning. Den er sat til alle enheder og alle aldre.
  5. Fejl i soldater

    Der er en fejl i min hær. Der står jeg har Sømstorm til rådighed, men den er der ikke???
  6. Slettet Handler i Klanen

    Det har jeg tjekket, men nej. Tak for hjælpen.
  7. Slettet Handler i Klanen

    Jeg er desværre kommet til at klikke et forkert sted, så Handler i Klanen nu er forsvundet for mig i beskeder - hvad gør jeg nu? Har tjekket alle vegne, men uden held...
  8. Hvordan får jeg de pengeposer?

    Jeg kan jo ikke få adgang til kamppladsen, når jeg ikke kan samle noget som helst uden "Poserne" Så kan jeg jo ingen opgaver udføre??????
  9. Bygningsfejl

    Mit fredstårn har nu længe stået med en fejl. Som om det er ved at blive bygget, men det har været bygget længe????
  10. Udvidelser via medaljer

    Så kan man altså ikke bruge sine medaljer til ret meget. Vil det sige man kan slette alle de der producerer medaljer, eller får man brug for dem igen senere i spillet?
  11. Udvidelser via medaljer

    Hvorfor kan man ikke længere bruge sine medaljer til udvidelser?
  12. Marsmalm?

    Tak for svaret.
  13. Marsmalm?

    Måske et dumt spørgsmål, men jeg har endnu ikke forstået hvor får man marsmalm fra?
  14. November lyn konkurrence

    At det giver mulighed for en velfortjent pause.
Top