Marsmalm?

DeletedUser2156

Guest
Der findes ikke dumme spørgsmål - kun bøvede svar :)
Svaret er: Det finder du på dit Kontinentkort (der hvor du normalt indsamler div. bonuslagre, skattekister, diamanter osv). Det vil sige du skal være nået så langt på dit Kort, at du har åbnet for Rumalder Mars-kortet.
 

DeletedUser517

Guest
Ja jeg har heller ikke fundet noget marsmalm !
Er det Kontinentkort over de gamle områder ?, der kan jeg ikke rigtigt se noget eller er det Kontinentkort over mars ? der kan jeg heller ikke rigtigt se noget.
Bonuslagre, skattekister, diamanter osv.. det kunne godt lyde lidt som klan ekspidition, men det kan jeg dårligt forestille mig skulle være tilfælde, hvis man nu ikke er i klan så er man udelukket fra malm og efter mars alderen har jeg muligvis brug for nye styrker da mine gamle virker utilstrækkelige til at komme ret langt.
 

DeletedUser2156

Guest
Det er Kontinentkortet jeg snakker om :)
For at kunne indsamle Marsmalm, skal man have gennemført alle tidligere kort (Virtuel Fremtid del 1-2-3 som de sidste lige inden Rumalder Mars).
Kontinentkortet er det der findes nede i Menuen -> "Kort over Kontinent". Der skal man som vanligt så sende spejdere afsted, og i disse provinser vil man kunne finde Marsmalm til indsamling. Der findes ingen anden måde, at få fingre i Marsmalmen på det er udelukkende på kortet.
 

DeletedUser517

Guest
Modtaget klart og tydeligt :)
Det dukker vel op på et tidspunk i min frem(mars)
 
Top