Seneste indhold af skoven.

  1. Version 1.271

    Er vild med det nye hærstyring på PC Tak for det
  2. Slyngler

    problem på pc hærstyring vender omvendt så det virker helt forkert at bruge ingen TS der
  3. Forslag

    Kunne det laves så man kunne gendanne beskederne hvis man får slettet alle beskederne i Social ved en fejl
  4. Hvor bliver opgraderingerne til Fiora landsbyens af???

    under tuuchdown kan du trykke indløs præmie
  5. Log over medlemsaktivitet på respektive sektorer

    JA!!! Det et er mega træls vi ikke kan hjælpe dem som laver fejl og lukker hvor der ikke skal lukkes. folk er ikke så gode til at skrive det var mig der lukkede..
  6. Version 1.185

    Virker fint her med hærstyring :) startede med at gå i hærstyning inden jeg gik i KS
  7. Udfordring 4

    opgave 1= F 4 opgave 2= F 1 opgave 3= C 5 opgave 4= D 2 opgave 5= A 4 Mvh Skov
  8. Udfordring 1

    2 - 8 - 10 - 12
  9. Udfordring 2

    Jack O' Lantern
  10. Udfordring 3

    1= spøgelseshus 2=Notre Dame 3=dunkel døråbning 4=Aachen domkirke 5=gal videnskabsmands laboratorium 6=det sorte tårn 7=Forladt Psykiatrisk Hospital 8=fugleskræmsel 9=Château Frontenac 10 =Hjemsøgt tårn 11=Lygtemands kapel 12 dødeby (kirkegård) Mvh Skov.
  11. Version 1.154

    Gå i indstillinger der kan du besøge Wiki og forum :)
  12. Plyndret med byskjold oppe

    Lyder som en stor fejl du kan ikke være sikker på der svares her måske du skulle skrive til support.
  13. Plyndret med byskjold oppe

    Du er blevet angrebet af den/dem som har plyndret dig før du satte byskjold de kan så plyndre dig men nye angreb kan ikke komme håber det giver mening.
  14. Ønske

    Ønske rød farve på knappen forhandle og grøn på angreb
  15. Klan slagmarker

    Har det på samme måde FIX vores KvK har smidt mange penge efter det her spil fordi jeg er vild med KvK delen Nyt er også fint bare det giver mening i spillet :) Her er en masse folk som gerne ville spille KvK hvis de kunne
Top