Version 1.185

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter version 1.185 her

newlogo1.png
Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.185 vil finde sted onsdag den 19. august. Der vil som altid være en kort nedetid i denne forbindelse og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

For en detaljeret beskrivelse af ændringerne se venligst nedenfor:

Fejlrettelser

  • Vi fik løst et problem, hvor det var muligt at interagere med jeres byer, mens den stadig var ved at blive indlæst.
  • Vennernes kro pverskygge rådhuset, når det placeres for tæt. Dette problem er løst nu.
  • Vi fik løst et problem, hvor diamant knappen på kontinent kortet ikke ville dukke op igen efter at have annulleret den
  • Vi fik løst et problem, hvor det var muligt at opgradere Terrasselandbruget selvom der ikke var tilstrækkelig befolkning
  • De tilrådige angribende enheder blev ikke opdateret korrekt, når der blev placeret en forsvarshær i KvK. Dette problem er løst nu.
forbedringer

  • Når man når en ny tidsalder, vil spillet vise et nyt fyrværkeri og banneranimation
  • Det er nu muligt at bruge forbrugsartikler som "læg bygning på lager sæt" og "Færdiggør forsyningsproduktion" i træk uden at skulle gå frem og tilbage mellem jeres lager og by.
  • Det er nu muligt at se hvor mange ressourcer der kræves for at gennemføre en bestemt tidsalder. Det kan I se, når I klikker på "Forskningsomkostninger" i Teknologitræet:
    1.185%20Ages.png
  • Det samme gælder for kulturelle bosættelser, hvor I nu kan se, hvor mange ressourcer der kræves for for at fuldføre jeres nuværende bosættelse:
    1.185%20CSE.png
  • Efter et vellykket angreb mod en anden spiller åbner den ikke længere jeres modstanders by automatisk. I kan vælge mellem at besøge spilleren eller vende tilbage til jeres by.
  • En tidsalder-låsemulighed er tilføjet til hærstyringen. Nu er det muligt at vælge en tidsalder og gemme den og dermed spare meget tid, når I vælger jeres enheder.
  • Varigheden af forhandlingsboost fra vennernes kro, vises nu i forhandlingsvinduer på klanekspeditionen.
  • Klangrundlæggere og ledere er nu markeret i klanprofilen:
    1.185%20Guild.png
  • En spillers tidsalderer nu synlig i Spillerprofilen, hvilket betyder, at det ikke længere er nødvendigt at vedkommende for at se denne info.
  • Støtteprioritetslisten er blevet ændret, og nu er der tilføjet bygninger, der producerer tilfældige enheder.
    • Sådan prioriteres bygninger nu: Forge Points → Varer → Enheder → Medaljer → klanstyrke
  • En bygnings befolkning når den er placeret i din by vises nu også i bygningens værktøjstip i selve byen.
  • Tilføjet NI fantastiske og længe ventede udvalgsæt belønninger til antikvitetshandleren:
    1.185%20Rewards.png


Mobile Ændringer

Dette er den mobile sektion i releasenotes. Her vises ændringer som I ikke vil se i browserversionen af spillet. Husk, at tidspunktet for frigivelsen af den mobile opdatering afhænger af App butikkerne og at det kan vare nogle dage efter udgivelsen af browserversionen. Så vær ikke overrasket, hvis I ikke kan se opdateringen på dine enheder endnu!

  • Vi fjernede færdiggør straks pop-up vinduet så det ikke er synligt når salgstilstanden er aktiv.
  • Vi har rettet en fejl hvor opgavernes "vend funktion" ikke altid fungerede rigtigt.
  • Vi fik løst et problem, hvor klanslagmarkens 'provins-popup undertiden ville dækkw over log-menuen.

I mellemtiden arbejder vores udviklingsteam på den næste efterårsbegivenhed og andre spændende opdateringer! Besøg vores http://zz0.forgeofempires.com/']Beta[/URL] server og hold jer opdateret!

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at efterlade feedback for denne version så klik her eller besøg os på Facebook ! :)

Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Støtteprioritetslisten er blevet ændret, og nu er der tilføjet bygninger, der producerer tilfældige enheder.
  • Sådan prioriteres bygninger nu: Forge Points → Varer → Enheder → Medaljer → klanstyrke

Hvorfor i alverden støttes Klanstyrken sidst af det hele og endda efter medaljer? Der er meget mere fokus på Klanstyrken nu end tidligere og vi har fået tilføjet flere ting i spillet der relaterer til dette område, så at smide det bagerst på listen er (med alt respekt) en elendig vurdering af den eller dem der har sammensat den.

Kan i sende ønsker videre til udviklingsteamet om at der bliver bedre fokus på Klanstyrke end der er nu?
 

Jimse

Aktivt medlem
Klanstyrke er selvfølgelig nedprioriteret fordi INNO så ikke skal lægge flere niveauer op. Vi venter stadig på niveauer efter 100.
Ja, KvK giver klanstyrke, KE giver klanstyrke, KSM giver klanstyrke, det er ligesom det der kæmpes om, så gerne prioritering af klanstyrke før medaljer, og egentligt først, da det er det som kæmpes om.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Den feature med at låse tidsalder for tropper fungerer ikke optimalt i KvK. Man skal ud i byen for at ændre låsen på tidsalderen hvis man skal køre med anden opsætning og så ind på kortet igen for at bruge den og hvis den så skal skiftes retur undervejs så skal man ud i byen igen for at ændre Tidsalderen for at den låser på den nye tid. Så kan man ligeså godt bare bruge det på alle aldre som man altid har gjort.
I Ke kan man sagtens skifte lås inde på kortet så hvorfor kan man ikke det i KvK?
 

ditto6000

Aktivt medlem
"En tidsalder-låsemulighed er tilføjet til hærstyringen. Nu er det muligt at vælge en tidsalder og gemme den og dermed spare meget tid, når I vælger jeres enheder".. hvor finder man den henne? Ser ingen ændring i min hærstyring hverken i KE eller kvk
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Ikke sikker, men da jeg skiftede til FT i KE, var det stadigvæk FT ved næste kamp og er det stadigvæk når jeg åbner hærstyring fra byen, så for mig virker det, glæder mig til KS i morgen, mine slyngler bliver meget nemmere at finde.
Nu kenner jeg ikke til hvordan det virk er i KvK, har aldrig fundet tid til det :D
 
Senest redigeret:

ditto6000

Aktivt medlem
"Ikke sikker, men da jeg skiftede til FT i KE, var det stadigvæk FT ved næste kamp og er det stadigvæk når jeg åbner hærstyring fra byen, så for mig virker det, glæder mig til KS i morgen, mine slyngler bliver meget nemmere at finde."

Sorry ikke forstået..
 
Senest redigeret:

Jytte H W

Medlem
"En tidsalder-låsemulighed er tilføjet til hærstyringen. Nu er det muligt at vælge en tidsalder og gemme den og dermed spare meget tid, når I vælger jeres enheder".. hvor finder man den henne? Ser ingen ændring i min hærstyring hverken i KE eller kvk
Jeg kommer tilbage til broncealderen hver gang jeg har mistet tropper og vil skifte, mega surt man ikke bare kan komme til den tidsalder man er i.
 

codenerd

Nyt medlem
Ser ud til man bare kommer tilbage til den sidste tidsalder man har valgt, så når man har en rutine der hedder
  1. udskift enheder fra egen tidsalder
  2. skift til tidlig ta hvor man ingen enheder har
  3. Indsæt slyngler
Så er man i næste runde på den ta hvor man satte slyngler ind... og skal til at tænke i omvendt rækkefølge... Nok ca den mest irriterende opdatering jeg har oplevet længe :D
 

Therkildsen

Medlem
Man kan altså ikke se de manglende ressourcer i forskning på mobilen.. Det fungerer fint i bosættelserne, men ikke i forskningstræet
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Kan i ikke tilføje til og frakobling af hær låse systemet så man har mulighed for at slå det helt fra? Det er hammer irriterende at arbejde med.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Den skal jeg lige sikre at jeg har forstået rigtig. Det du mener er den nye funktion af den husker tidsalder på hærenheder man vælger. Så hvis du sidst har været i Bronze , så er det også den som vælges næste gang, og ikke som før hvor den gik tilbage til Alle Aldre ?
 
Top