Søgeresultater

  1. Hyne68

    FoE Helper

    Nogen der bruger dette redskab som kan forklare mig, hvad de 2 tal jeg har cirklet i vedhæftede link betyder? https://prnt.sc/tgiq3v
  2. Hyne68

    SmurfAssassins søger nye medlemmer

    Hvis du sidder og mangler et sted, hvor du kan få lov at give gas i både KE og KS, Så er SA måske stedet for dig. Med rod i lempelige minimumskrav, så er vi en samling af spillere af forskellig karakter, Både tidsaldermæssigt, og med den tid vi smider i spillet. Fælles for os alle er dog, at vi...
  3. Hyne68

    Vare-symbol vises ikke ved plyndring med Voyager-boost

    Har netop plyndret 2 naboer med Voyager-boost. Vare-symbol som tidligere var vist "svævende op" var denne gang ikke synlig. Havde ikke tjekket vare-beholdningen inden, så ved ikke hvorvidt jeg faktisk fik 7 vare fra bygningernes alder, eller om det blot er symbolet der er forsvundet.
  4. Hyne68

    Chatten "dør" umotiveret

    Den sidste uges tid har jeg oplevet at chatten (både KC og GC) umotiveret stopper. Dvs. indlæg fra andre dukker ikke op før man genopfrisker sin browser. Det er ikke et problem jeg kan mindes jeg har oplevet tidligere. Kan dette ikke fixes?
  5. Hyne68

    League of Assassins søger krigere

    League of Assassins søger krigere til kontinuerligt og vedvarende action i KvK-delen af spillet. :ninja: Vi forestiller os du enten er: 1. Erfaren eller semi-erfaren udi krigsførelse. Ikke nødvendigvis via KvK, men også på kontinent-kortet og mod naboer. Du er muligvis havnet i et dødvande...
  6. Hyne68

    Velkommen til League of Assassins

    Hey, League of Assassins er en rendyrket KvK-klan, som på sigt vil være nr. 1, og hvis eksistens og filosofi er bygget op omkring følgende: Solidaritet Fællesskab Tålmodighed Koordinering & Aktivitet Og kan du sige ja til nedenstående finder vi gerne en plads til dig: 1. Jeg spiller muligvis...
  7. Hyne68

    League of Assassins søger medlemmer

    Hej League of Assassins er en nydannet klan som har til hensigt over tid at blive en faktor på KvK-delen af spillet, og hvor alle uanset niveau ville kunne forvente jævnlig aktivitet på KvK. Vi søger derfor aktive spiller som med tålmodighed vil være en del af dette projekt. Skriv en...
Top