Velkommen til League of Assassins

Hyne68

Aktivt medlem
Hey,

League of Assassins er en rendyrket KvK-klan, som på sigt vil være nr. 1, og hvis eksistens og filosofi er bygget op omkring følgende:

Solidaritet
Fællesskab
Tålmodighed
Koordinering &
Aktivitet

Og kan du sige ja til nedenstående finder vi gerne en plads til dig:

1. Jeg spiller muligvis på andre servere, og er Cirgard ikke den server, hvor hovedparten af min FoE-tid ligges, vil jeg dog sætte en ære i at bidrage til klanens virke efter bedste evne.
2. Jeg ved at varer er afgørende for en klans formåen i KvK. Derfor er jeg også indstillet på, efter bedste evne, at producere i en koordineret indsats med mine klanfæller, så vi kan være kontinuerligt aktive på kortene, uagtet det måtte betyde at jeg ville skulle producere varer flere aldre under min nuværende. Jeg producerer dog altid varer fra min nuværende alder.
3. Jeg ved at Zeus, Aachen, CdM og Alcatraz er de fornemmeste KvK-SB´er og at Observatoriet samt Atomium er yderst nyttige, og har jeg ikke disse, arbejder jeg aktivt på at erhverve mig disse uanset, hvilken alder jeg befinder mig i. Velvidende at min nye klan vil hjælpe mig med de varer jeg måtte stå og mangle.
4. Jeg finder det naturligt at kæmpe mig vej gennem det almindelige kontinent-kort.
5. Jeg er klar over at 1. pladsen ikke nåes imorgen, men jeg har tålmodigheden til at vente, da jeg ved vi som samlet enhed vil nå det.
6. Hvis jeg ikke dagligt viser mig på Klan-Chatten, så stikker jeg ihvertfald hovedet ind fra tid til anden. Og når jeg fra tid til anden deltager i diskussioner og meningsudvekslinger - det værende sig på chat eller via mail - så gør jeg det i en sober og konstruktiv tone - også på GlobalChatten.
7. Jeg bruger muligvis Ipad/Iphone engang imellem, men min primære indsats foregår via PC.

Har du uddybende spørgsmål til ovenstående, eller spørgsmål iøvrigt, står jeg naturligvis til rådighed.


Med venlig hilsen og med håb om snart at se dig

Hyne68
Grundlægger
 
Senest redigeret:
Top