Søgeresultater

  1. Venuskul registreres ikke

    Mit venuskul bliver pludselig ikke registreret. Jeg har lige optjent en masse, men jeg har ingen at bruge????
  2. Venuskul

    HVORdan kan jeg producere venuskul??? Synes jeg har ledt og ledt?
  3. Fejl i soldater

    Der er en fejl i min hær. Der står jeg har Sømstorm til rådighed, men den er der ikke???
  4. Slettet Handler i Klanen

    Jeg er desværre kommet til at klikke et forkert sted, så Handler i Klanen nu er forsvundet for mig i beskeder - hvad gør jeg nu? Har tjekket alle vegne, men uden held...
  5. Bygningsfejl

    Mit fredstårn har nu længe stået med en fejl. Som om det er ved at blive bygget, men det har været bygget længe????
  6. Udvidelser via medaljer

    Hvorfor kan man ikke længere bruge sine medaljer til udvidelser?
  7. Marsmalm?

    Måske et dumt spørgsmål, men jeg har endnu ikke forstået hvor får man marsmalm fra?
  8. Fejl?

    Er det mig der har misforstået nogen, eller er der ikke en fejl her? Man kan ikke oplåse advancerede hydrofoner uden Orikalkum, men man kan først oplåse den oceaniske terminal der producerer det længere henne i spillet, og så er det jo umuligt?????
  9. Opgraderingssæt?

    Hvordan bruges et opgraderingssæt helt præcist? Jeg har desværre ikke helt forstået det, og nu er jeg i besiddelse af et.
  10. Forkert påkrævet vare.

    Jeg bliver gang på gang forvirret og får byttet mig til de forkerte varer, fordi der står forkert information om hvilken vare der er påkrævet, for at producere en anden vare. I dag var det så i Ernæringsforskning, hvor der står at påkrævet vare er Kaffe, med der er et billede af Færdigretter...
  11. Fejl på Ipad

    Den er helt gal med IPad versionen. Jeg får besked på at versionen er forældet og skal opdateres. Når jeg så klikker på "Opdater" går den direkte over på Ap'pen hvor eneste mulighed er at sige "Åbn" og når jeg gør det, kommer den tilbage til skærmer "Opdater" og således kører den i ring konstant...
  12. Cusor

    Hold nu helt op, hvor er den nye cusor dog irriterende
  13. Asfaltveje?

    Giver asfaltveje ingen glæde?
  14. Landområder forsvundet.

    Hvorfor er det landområde, jeg var i gang med at erobre pludselig væk? Jeg havde vundet et par af provinserne, men efter opdateringen er det væk?? Desuden kunne jeg kun bruge penge på at komme til et skib, og da det så var der, skulle der igen bruges penge for at komme videre? Ikke særlig...
  15. Fejl.

    Jeg har et problem. Jeg fik et påskeæg, men da jeg hentede det forsvandt der samtidig et hus. Nu kan jeg så efterfølgende ikke bruge den plads til at bygge et nyt på?????
  16. Ingen penge

    Jeg har nu to gange i træk oplevet ikke at modtage nogen penge, når jeg henter dem!
Top