Søgeresultater

  1. War 2

    Store Nyheder i Forge: Feedback og spørgsmål

    ***Kommentar til KvK nedlæggelse*** Jeg har længe funderet over, hvad jeg skulle skrive, hvis beskeden om KvK's nedlæggelse skulle sande at være mere end onde tungers rygter. Det er så tydeligt, at Innogames har besluttet sig inden erstatningen, Klan Raids, er afprøvet og testet har KvK fået en...
  2. War 2

    Point for enheder

    Det er også en skam de ikke hæver loftet, men nu kan langt de fleste klaner ikke bryste sig af lvl 100 så rimelig relevant alligevel sys War
  3. War 2

    Point for enheder

    KvK giver direkte point til klanen og klanniveaut så det er vel direkte ;-9?
  4. War 2

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Fedt med en remodernisering af et så centralt spilelement der ugentligt giver gode præmier og modstand. Jeg var forhåbningsfuld og er nu lettere skuffet. De nye ændringer er knap så interessante og at spille de traditionelle fire KE niveauer og specielt KE 5 er nu mindre attraktivt. Med fare for...
  5. War 2

    Point for enheder

    Det giver point at donere varer til SK, da man har brugt tid og ressourcer på at producere eller anskaffe disse. Derfor undrer det mig, at det ikke giver point at sætte enheder ind i sektorer (KvK), som man jo også har brugt tid og ressourcer på at anskaffe sig. Mvh, Ydmyge War
  6. War 2

    Forge of Empires 10 års fødselsdagskonkurrence - Nu med vinderne

    FoE er et overraskende sjovt browserspil. Det er ikke pay-to-win, det er ikke et spil med et mål. Det er ligeså sjovt som den energi man lægger ind i spillet og man kan selv præge det utrolig meget. I mine øjne har det aldrig været et klassisk spil, da der ikke er et mål/storyline man skal...
  7. War 2

    Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet

    Hvis grundlæggerens magt skal indskrænkes skal det fx tilføjes så grundlæggere kun kan tildele, men ikke degrade hinanden. Support SKAL og MÅ ikke blande sig i sådanne affære det er jo en falliterklæring ift. at grundlæggerens beføjelser er for uindskrænkede og de så udelukkende handler på denne...
  8. War 2

    Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet

    Interessant at Innogames vil omgøre en spillers handling, der er en ældgammel beføjelse under klanfunktionerne. Uanset baggrunden for det om det så var moralsk forkasteligt eller ej betyder det vel, at Inno føler et moralsk ansvar i denne sammenhæng. Principielt er det interessant, at Innogames...
  9. War 2

    Begivenhedscenter

    Det er lige et par år forsinket. Hvis det havde været der siden 2012 kunne det være et sjovt glimt af fortiden, men nu er det da lidt ligegyldigt.
  10. War 2

    Feedback ønskes!

    Feedback er virkelig noget, der kan rykke meget for spillere og omvendt, men næsten endnu vigtigere er receptionsmulighederne for dette. Innogames er utroligt aktive til at rykke på nye opdatering ift. tidligere, men synes det går hurtigt og for hurtigt på mange fronter, men sådan er det jo...
  11. War 2

    Potespors lynkonkurrence

    1-D 2-A 3-B 4-C 5-E Tak for en sjov event!
  12. War 2

    fejl med bygninger

    Jo det har du såmænd ret i, så formoder dette vil blive kigget efter i sømmene ved en fremtidig opdatering? /War
  13. War 2

    fejl med bygninger

    Det sker ofte, når jeg placerer en ny bygning i min mageløse by, at ikonet "bygninger som ikke er forbundet" (til veje) også selvom alle mine bygninger er forbundet til veje. Det er et lille problem, men utroligt misvisende. Håber I kan hjælpe. /War
  14. War 2

    Fejl bygninger som ikke er forbundet

    Det sker ofte, når jeg placerer en ny bygning at ikonet "bygninger som ikke er forbundet" finder sin vej frem til min by også selvom alle bygninger er forbundet til veje. Det er et lille problem, men utroligt misvisende. Håber I kan hjælpe. /War
  15. War 2

    Klanbesked rettighed?

    Kan se når jeg logger på min mobil, at rettigheden fortsat findes, men er væk med vinden på pc?
  16. War 2

    Klanbesked rettighed?

    Hvor er klanbeskeds rettigheden blevet af og af hvilken årsag?
  17. War 2

    Forslag og Ideer 2021

    War's 1. forslag) Fjern nabolagschat da dette er fuldstændig overflødigt og ikke tages i brug i noget omfang jeg er bekendt med. Dermed ikke sagt jeg ikke har et alternativ. Brug så denne fane til personlige samtaler altså hviske samtaler eller lign og dermed udnytte chatten som er mere...
  18. War 2

    Vi fejrer vores 9nde fødselsdag!

    Tillykke FoE I har skabt et sjovt spil, når det er sagt så det en lidt fedtet gave, som jeg sagtens kunne undvære. 9 års jubilum og vi får lidt boost i 24h? Det er til grin. Jeg har fået at vide man aldrig skal klage over gratis ting, men ville bare lige informere om hvor ligegyldig en gave det...
  19. War 2

    Fjernelse af klanforum

    Stor skuffelse over et tiltag der ikke løser et problem, men som skaber det. Synes ikke det nye beskedcenter og trådene man kan låse er nogen som helst erstatning for forumet. Mange års FoE glæde med forumet splintres d. 22 april. Kæmpe ØV
  20. War 2

    Fremtiden

    Davs Brisgard, Dette indlæg omhandler muligheden for at tilslutte sig vores klan Hermes! Hermes har en lang baggrundshistorie og store visioner om at opnå fremgang. Vores medlemmer er hyperaktive i ke og ks dog har vi ingen formelle krav, men forventer alle yder efter evne og tid. På trods af...
Top