Point for enheder

War 2

Medlem
Det giver point at donere varer til SK, da man har brugt tid og ressourcer på at producere eller anskaffe disse.

Derfor undrer det mig, at det ikke giver point at sætte enheder ind i sektorer (KvK), som man jo også har brugt tid og ressourcer på at anskaffe sig.

Mvh,

Ydmyge War
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Det giver point at donere varer til SK, da man har brugt tid og ressourcer på at producere eller anskaffe disse.

Derfor undrer det mig, at det ikke giver point at sætte enheder ind i sektorer (KvK), som man jo også har brugt tid og ressourcer på at anskaffe sig.

Mvh,

Ydmyge War
Tror det ligger i at det ikke direkte, men kun indirekte er donation til en klan.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
En forhandlet kamp ikke tæller som en vundet kamp, selvom du vinder kampen ved at forhandle..

Når Inno skal svare på spørgsmål der omhandler simpel logik så sender de dem igennem Bermuda trekanten, for vi hører aldrig mere til det…
 

Jimse

Aktivt medlem
KvK giver direkte point til klanen og klanniveaut så det er vel direkte ;-9?
Point til klanniveau har vi ikke haft noget at bruge til de sidste 2 år eller mere, da min klan ramte loftet på 100 og det loft kan tilsyneladende ikke løftes
 

War 2

Medlem
Det er også en skam de ikke hæver loftet, men nu kan langt de fleste klaner ikke bryste sig af lvl 100 så rimelig relevant alligevel sys War
 
Top