Søgeresultater

  1. Hjælp os med at forme fremtiden i FOE !!!

    Det er ikke de store visionære ideer som præger denne afstemning. Umiddelbart er det gode små forbedringer, men ikke særligt visionært. Hvor er diskussionen om Klanstyrkeniveau og visionerne omkring denne? Hvor er spørgsmålet om sammenhæng mellem IQ og hovedspillet? Hvad med en diskussion af...
  2. Wyverntide smedje

    Wyverntide smedje tæller ikke med til gennemførelse af en tidsbestemt produktion, bør dette ikke rettes
  3. Forum nedlagt

    Trist at Forum i praksis er nedlagt, og vi nu skal føre diskussioner på discord og facebook. Jeg syntes vi havde et udemærkes Forum.
  4. Wiki

    Der mangler opdatering bygninger i wiki, skal bruge bygninger som giver glæde, efter de mange nye bygninger som giver negativ gælde.
  5. Folkets talerstol

    Kunne godt tænke mig en opgradering til denne engangsbygning, dens værdi i spillet er blevet reduceret, men dens værdi som minde er stadig stor
  6. Hvad der venter i fremtiden for Forge of Empires?

    Så kom der nogle "visionære" ideer til fremtiden i FoE. Der er lidt om ændring af KE, og KSM og en erstatning for KvK, og en række tiltag som jeg vil antage bliver svært gennemførlig uden et større eller mindre brug af diamanter. Ikke et ord om klanniveauer eller klanstyrkeniveau, det eneste...
  7. Gennemfør vareproduktion

    Har lige opdaget at genstanden "gennemfør vareproduktion" ikke virker i Kolonien, mener dette bør ændres, så alle os der er i rummet også får glæde af denne genstand, gælder også gennemfør alle vareproduktioner
  8. Planer til særlige bygninger

    Er der nogen dybere mening i at vi skal stopfodres med byggeplaner?
  9. Kulturelle bosættelser

    For snart længe siden var der kritik af at de kulturelle bosættelser kom i en lind strøm så det var svært af følge med, det er det ikke længere, jeg syntes det er ved at være tid til en ny bosættelse
  10. Udfordrerens Kiste

    Jeg kunne ønske at der kom lidt ændringer i præmierne i udfordrerens kiste, som spillet har udviklet sig, er præmierne ikke så relevante, måske lidt med forsvar og angreb i forsvar.
  11. Forslag om ny bygning i KSM

    Jeg vil gerne foreslå vi får endnu en bygning der kan samles fragmenter til i KSM, En bygning som giver forsvar, gerne både angreb og forsvar.
  12. Klanstyrkeniveau

    Er der en status på hvornår vi får flere klanstyrkeniveauer, mange klaner har nået loftet på niveau 100
  13. En ekstra flaske

    Jeg vil høre om det er muligt med en falske som giver angrebs% til forsvarende hær, når det efter KE5, er blevet mere aktuel nu hvor disse forsvaret er blevet en nødvendighed for at gennemføre KE5
  14. Rumalder Titan

    Er der nogen som ved hvornår Titan åbner?
  15. Næste tidsalder

    Nogen som ved noget om hvornår Titan kommer?
  16. Klanstyrkeniveauer

    Hej Vil gerne høre om der er noget nyt om flere klanstyrkeniveauer, vi er nu mindst 10 danske klaner i niveau 100, og det er svært at se hvilke klan som har samlet mest styrke
  17. Klanstyrkeniveau

    Det må da være muligt at få lagt 25 - 50 niveauer på Klanstyrken. Max har været 100 de sidste par år og der er efterhånden en del klaner som er nået niveau 100
  18. Klanslagmarkerne igen igen

    Vi er fortsat i den situation at der er alt for mange svage klaner i diamantligaen, i denne runde har Fællesskabet på C fået følge af en række svage klaner. Vi sidder på hele kortet og køber ikke nogen former provinsbygninger, hvorfor vi heller ikke bruger diamanter. Det må da være muligt finde...
  19. Klanslagmarken

    Jeg er spændt på hvornår Inno opdager, at der bliver brugt langt flere diamanter, når de stærkeste klaner slås mod hinanden.
  20. Medaljer

    Det kunne være dejligt, hvis der var muligt at donerer mere end 999.999 medaljer fra PC
Top