Søgeresultater

  1. Den skønne Helene

    Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Som jeg ser det, er det kun de store klaner, der får mulighed for at vinde. I vores pulje har 1. pladsen 20 medlemmer mere end os, og uanset hvor meget vi prøver, kan vi ikke hamle op med det, at de har 1000 kampe mere de kan tage hver dag, end vi kan, hvis alle medlemmer i begge klaner tager 50...
  2. Den skønne Helene

    Jomfruprojektet

    Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg lige læst den danske oversættelse i vores forum her, under nyheder: Virgo projektet blev bygget for at sende sonder ud i rummet. En fejl i dens konstruktion gjorde at den var upraktisk til sit oprindelige formål så komplekset blev ombygget til at...
  3. Den skønne Helene

    Jomfruprojektet

    Jeg har også et spørgsmål til Jomfruprojektet.. Jeg har fået den nu, og forventede at jeg kunne være heldig, at den fjernede halvdelen af alle mine fjender i første slag. The Virgo Project is a Great Buildings of Space Age Mars. It has the ability "Missile Launch", which gives you the chance to...
  4. Den skønne Helene

    Rumalder: Mars

    Jeg undrer mig over selvkørende fødevaredispenser, som er den sidste forskning. Her får man i den grad opgraderet sine bygninger, men så er man jo færdig med forskning, og hvad pokker skal man så bruge det til? Varene skal man vel ikke bruge flere af, andet end i KE til lidt forhandling, og dem...
  5. Den skønne Helene

    Jubilæums konkurrence

    Jeg kan slet ikke markere njoget som helst i det ændrede billede, så det er udelukket, at jeg overhovedet kan deltage:(
  6. Den skønne Helene

    Content day 1

    Hvordan kan man markere dem.. der sker intet når jeg klikker på noget i det ændrede billede, og hvordan får jeg billedet op her med de markeringer, som jeg ikke kan lave?
  7. Den skønne Helene

    Forårskonkurrence

    Der er 13 origami figurer på billedet :)
  8. Den skønne Helene

    Forsyninger

    Tak fordi min ide bliver videresendt. 95 millioner, er et greb i lommen for mig og andre store spillere.. det spiller ingen rolle, når man har ½ millard forsyninger ;)
  9. Den skønne Helene

    Forsyninger

    Iøvrigt forstår jeg slet ikke dine svar. "Byoptimering og opsætning af et mindre antal forsyningbygninger vil løse det problem samt frigøre plads til andre bygninger som allerede er en del af spillet. I takt med at man stiger i tidsaldre, koster det så også efterhånden en del forsyninger at...
  10. Den skønne Helene

    Forsyninger

    Fugazi, kig i min by. Jeg har hverken varebygninger, eller huse eller glædesbygninger. Jeg har ikke brug for det. Jeg har over 66.000 glæde. Jeg har så mere end rigeligt til at forske de tidsaldre der måtte komme. Nu med Himeji og Frøbanken, så er det mange flere forsyninger, jeg får, hver dag...
  11. Den skønne Helene

    Forsyninger

    Jeg synes der mangler noget, vi kan bruge vores mange forsyninger på, når vi er store spillere. Jeg har 440 millioner forsyninger. Dem har jeg haft i over 3 år. Jeg kan aldrig nogen sinde bruge dem på at bygge nye bygninger. Forslag: Der kommer uundværlige muligheder for at bruge mange...
  12. Den skønne Helene

    Fp i barren

    Jeg har det problem, at der kun kan være 100fp af gangen i min barre. Når jeg så ikke kan komme af med dem, fordi, der ikke er nogen at booste, så står jeg stille midt i min høst. Hvis jeg derimod bruger 5 diamanter, kan jeg have alle 550fp i barren på en gang, men så går jeg glip af opgaverne...
  13. Den skønne Helene

    Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

    Vinterbegivenhed :)
  14. Den skønne Helene

    Officiel udtalelse vedrørende Forge of Empires og Flash

    Jeg spørger fordi, jeg tror ikke på det kommer til at ske foreløbig. Det er endnu en gang bavl for at holde os hen, så vi spiller videre, og ikke brokker os hele tiden. De venter til sidste øjeblik i 2020, hvor flash udgår....
  15. Den skønne Helene

    Officiel udtalelse vedrørende Forge of Empires og Flash

    Så nåede vi da frem til starten af 2018, og som lovet vil FoE komme med en ny version i form af HTML-5. Vi er mange, der sidder og venter og triller tommelfingre. Har vi en dato?
  16. Den skønne Helene

    Vinterbegivenheden 2017

    Dukker de samme samlesæt op flere gange undervejs, eller kan man kun vinde dem, den selv samme dag, eller dagen efter købe den for diamanter?
  17. Den skønne Helene

    November lyn konkurrence

    Sammenholdet i klanen og KvK. :)
  18. Den skønne Helene

    8 Dages gavefest - Juli udgave DAG 1

    Den Skønne Helene 300 diamanter Dinegu
  19. Den skønne Helene

    Forslag til at stoppe plyndring.

    Forslag til små spillere der ikke vil plyndres. Hvis ikke du kan nå at komme på en enhed, inden du skal høste, kan du fjerne en enkelt vej fra rådhuset til dine varebygninger, så kan de ikke plyndres. Husk blot at smide vejen på igen, når du er hjemme og tiden vil fortsætte, men selvfølgelig...
  20. Den skønne Helene

    Hvisk

    Nu kigger jeg i indsendte forslag, der er sendt videre til udviklerne, og kan se, at sidste indsendte forslag var i 2015. Men jeg kan jo se, at der er mange forslag efter den dato, som er kommet frem, og hvor der er lovet, det vil blive sendt videre, hvad sker der med dem?
Top