Søgeresultater

  1. Morten70

    Spørgsmål til Klanekspedition

    Ok tak for svar :)
  2. Morten70

    Spørgsmål til Klanekspedition

    jeg tror min klanfælle gennemfører med udelukkende kampe Jeg gennemfører til lvl3 og lidt ind i lvl 4 med kampe, og så forhandlinger derfra
  3. Morten70

    Spørgsmål til Klanekspedition

    Jeg og den klanfælle , jeg her omtaler, er begge i Rumalder Asteroide. Vi gennemfører begge til KE lvl 4 ( 64/48) Men jeg ender som regel med flere point end klanfællen, selvom jeg ikke har haft forgæves forsøg undervejs. Klanfællen har bedre angrebs-procenter end jeg Her er mit spørgsmål så ...
  4. Morten70

    Halloween Begivenheden 2020

    nå, så kan jeg regne ud, at jeg må leve med et extraordinær "bad streak"
  5. Morten70

    Halloween Begivenheden 2020

    Vil vove at påstå at % chancen for at få de sjældnere dukker/bamser på halloween-eventet er sat til at være alt for lille. Efter at have været igennem 43 opgaver (og 14 bamser/dukker) på c-serveren og hvad det giver af billetter. og har blotlagt alt undervejs. Og på E-serveren 33 opgaver og 6...
  6. Morten70

    Spørgsmål om hændelser

    Det var det jeg spurgte om, så ja tak :) De 10-15 beskrevet i wiki, er det absolutte grænser (intet under 10, aldrig over 15) , eller det vægtet gennemsnit ?
  7. Morten70

    Spørgsmål om hændelser

    Jeg har læst i Wiki, at der kan forventes 10-15 hændelser pr dag i ens by. Jeg synes det er meget ujævnt, hvornår de kommer. VIl spørge om, det udelukkende er en tilfældigheds-generator, (med en sikring af minimum og maksimums værdier) der spytter disse ud. Eller har ens egne aktioner i spillet...
  8. Morten70

    Vareproducerende SB`er trænger til tekst-revision

    teksten på SB`erne er retvisende op til og med Virtuel Fremtid (op til da, leverer SB´erne varer der kan videreproduceres til den tidsalder man er i da) det er Rumaldrene, hvor teksten bliver misvisende fra
  9. Morten70

    Vareproducerende SB`er trænger til tekst-revision

    Tak for det hr. nyborg :) Med rumalder asteroide-bælte, så er det Oceanisk ja, men når Rumalder Venus kommer på et tidspunkt, vil jeg gå ud fra det bliver Virtuel Fremtid (et gæt)
  10. Morten70

    Vareproducerende SB`er trænger til tekst-revision

    Nu er det ikke en individuel fejl, så support er ikke aktuel. Men er nu pænt irriteret, over at det tilsyneladende ikke bliver accepteret som ret tydelig sproglig fejl
  11. Morten70

    Vareproducerende SB`er trænger til tekst-revision

    Jeg er godt med på at de 2 havne/skibe henter ressourcer hjem, der bliver brugt i forskningen i begge rumaldre, og at SB`erne producerer varerne til de 2 skibe/havne. Men det er ordet uraffinerede, jeg specifikt er ude efter. Jeg vil vove at påstå . at marsmalm og asteroide-is er de uraffinerede...
  12. Morten70

    Vareproducerende SB`er trænger til tekst-revision

    Er det arktishavnen og oceanisk terminal, du mener, når du skriver skibe ?
  13. Morten70

    Vareproducerende SB`er trænger til tekst-revision

    Hvad for nogle skibe ?????? Lige nu producerer de SB jeg snakker om oceaniske varer, hvilke er nyttesløse i forhold til produktion af varer til Rumalder Asteroidebæltet. Med den forklarende tekst der står ved vareproduktionen på disse SB, burde de SB producere Asteroideis for mig. DET ved jeg...
  14. Morten70

    Vareproducerende SB`er trænger til tekst-revision

    Efter man har nået rumaldrene har de SB`er der producerer varer (Babelstårn, MarkusKirken, Fyrtårn etc) har allesammen en tekst ved dem i stil med Vareproduktion : producerer X uraffinerede varer nødvendige til at producere varer fra din nuværende alder. I praksis efter deres formulering...
  15. Morten70

    Forslag til at undgå skævvridning i KS

    Et twist på punkt 3 : lad prisen på slagmarks-bygninger stige med 5% pr ejet provins udover den første eksempel : hvis en klan sidder på 11 provinser, så koster bygninger således X+50% varer , eller hvis en klan sidder på 16 provinser, så koster det x+75% varer at bygge
  16. Morten70

    Kunne man gøre defensive Klanslagmarks-bygninger lidt bedre

    Jeg kan sagtens se, hvor du gerne vil hen, når du er glad for offensiv spillestil, og ud fra, hvad du skriver, kan jeg også sagtens se, at du ønsker balancerede slagmarker, hvor enkelte bygninger ikke er overpowered. Vi har vist bare lidt forskellige opfattelser af, hvordan balance bedst opnås...
  17. Morten70

    Slettet Handler i Klanen

    ovenover dine beskeder er der 3 filtre, tjek lige at du ikke har fået sat en af filtrene til, de kan fjernes ved at klikke på dem en gang til
  18. Morten70

    Marsmalm

    På verdenskortet for rumalder Mars er der sektorer med marsmalm, når du har erobret sektoren, kan du begynde at "mine" på det, du klikker på selve malmen på kortet, hvorefter du skal betale en pris i mars-kreditter (optjent ved huse fra din marskoloni), der er forskellige størrelser af...
  19. Morten70

    Kunne man gøre defensive Klanslagmarks-bygninger lidt bedre

    Problemet er at BL ophæver fælden lige nu. Fælder giver en chance for at fordoble en stigende udmattelse, men hvis udmattelse ikke stiger pga nok BL, så er fælden total virkningsløs, fordi 2*0 er stadig 0...
Top