Vareproducerende SB`er trænger til tekst-revision

Morten70

Medlem
Efter man har nået rumaldrene har de SB`er der producerer varer (Babelstårn, MarkusKirken, Fyrtårn etc) har allesammen en tekst ved dem i stil med

Vareproduktion : producerer X uraffinerede varer nødvendige til at producere varer fra din nuværende alder.

I praksis efter deres formulering, burde de producere marsmalm eller asteroide-is. fremfor arktiske eller oceaniske varer.

Det kommer nok ikke til at ske, at de producerer enten malm eller is ;).

MEN burde de ikke omformuleres. så de var mere retvisende ??
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej Morten
De varer som de producere bruges til de 2 skibe som du også skal bruge varer for at holde kørende. Så længe du ikke er færdig med forskning.
Hvis du er med på hvad jeg mener.
mvh
jmfab
 

Morten70

Medlem
Hej Morten
De varer som de producere bruges til de 2 skibe som du også skal bruge varer for at holde kørende. Så længe du ikke er færdig med forskning.
Hvis du er med på hvad jeg mener.
mvh
jmfab
Hvad for nogle skibe ??????

Lige nu producerer de SB jeg snakker om oceaniske varer, hvilke er nyttesløse i forhold til produktion af varer til Rumalder Asteroidebæltet.

Med den forklarende tekst der står ved vareproduktionen på disse SB, burde de SB producere Asteroideis for mig.

DET ved jeg godt , at det ville gøre disse SB for stærke, så det kommer ikke til at ske.
Men teksten burde revideres til noget lignende, at de producerer varer fra 3 tids-aldre før din egen
 

Morten70

Medlem
Jeg er godt med på at de 2 havne/skibe henter ressourcer hjem, der bliver brugt i forskningen i begge rumaldre, og at SB`erne producerer varerne til de 2 skibe/havne.
Men det er ordet uraffinerede, jeg specifikt er ude efter.
Jeg vil vove at påstå . at marsmalm og asteroide-is er de uraffinerede varer i forhold til der varer , der produceres i de rumaldre, lige såvel som råolie er det for benzin og plastic etc i den virkelige verden
 
Hvis der står at de producere uraffinerede vare fra din tidsalder burde de producere det du omtaler (marsmalm m.m) gør de ikke det er det en fejl og du bør rette henvendelse til support
 

Morten70

Medlem
Nu er det ikke en individuel fejl, så support er ikke aktuel.
Men er nu pænt irriteret, over at det tilsyneladende ikke bliver accepteret som ret tydelig sproglig fejl
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Jeg ville da godt gå med til at sige ordlyden skulle laves om. Eller måske tilføjes at det er op til den oceaniske tidsalder.
Eller er virtuel fremtid også med ?
 

Morten70

Medlem
Jeg ville da godt gå med til at sige ordlyden skulle laves om. Eller måske tilføjes at det er op til den oceaniske tidsalder.
Eller er virtuel fremtid også med ?
Tak for det hr. nyborg :)
Med rumalder asteroide-bælte, så er det Oceanisk ja, men når Rumalder Venus kommer på et tidspunkt, vil jeg gå ud fra det bliver Virtuel Fremtid (et gæt)
 

Morten70

Medlem
teksten på SB`erne er retvisende op til og med Virtuel Fremtid (op til da, leverer SB´erne varer der kan videreproduceres til den tidsalder man er i da)
det er Rumaldrene, hvor teksten bliver misvisende fra
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Det er i hvert fald sendt videre og også skrevet om. Problemet er dog også længden på de her tekster som der kan være problematisk med en god formulering.
 
Top