Søgeresultater

  1. Badgy

    Positiv feedback om forhandlinger i KE

    Synes også det er et lidt træls tiltag - omend nok fint, når man lige har vænnet sig til det. Ville heller ikke have noget imod en indstilling til at slå det fra.
  2. Badgy

    Slagmarkskonkurrence

    5
  3. Badgy

    Udfordring 3

    1: Spøgelseshus 2: Notre Dame 3: Dunkel Døråbning 4: Aachen Domkirke 5: Gal Videnskabsmands Laboratorium 6: Det Sorte Tårn 7: Forladt Psykiatrisk Hospital - niveau 9 8: Fugleskræmsel 9: Château Frontenac 10: Hjemsøgt Tårn 11: Lygtemandskapel 12: Dødebyen
  4. Badgy

    Udfordring 4

    Opgave 1: F4 Opgave 2: F1 Opgave 3: C5 Opgave 4: D2 Opgave 5: A4
  5. Badgy

    Udfordring 2

    Jack O' Lantern
  6. Badgy

    Udfordring 1

    2, 4, 7 ,10
  7. Badgy

    Content day 6

    36
  8. Badgy

    Content day 3

    Heksen
  9. Badgy

    Content day 1

  10. Badgy

    [Mobil/tablet] Sløring af baggrund

    I seneste opdatering til mobil og tablet, blev der tilføjet en sløringseffekt i ethert vindue man åbner. Dette er meget anstrengende for øjnene - specielt hvis man eks. sidder og tager autokampe hurtigt, eller laver handler. Der er desuden en funktionalitet der er gået tabt - alt bag det aktive...
  11. Badgy

    Find Kleopatra

    Det må være på https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Colosseum
  12. Badgy

    Karnevalskonkurrence

    Det må blive Blueguard the SPEBS. Jeg ville nyde at se ham i nogenlunde normal påklædning, for en gangs skyld.
  13. Badgy

    November lyn konkurrence

    At se ens by og SB'er gro
  14. Badgy

    Efterårskonkurrence dag 1

    Kærlighedstræ! https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=K%C3%A6rlighedstr%C3%A6
  15. Badgy

    "Omrokerings-mode" i byggemenuen

    Kender I det når man føler for at flytte rundt på bygningerne i ens by, men man har ikke en eneste plads at afsætte på? En ny funktion hvor man evt. kunne sætte sine bygninger ud på land som endnu ikke er udvidet til ville hjælpe en del med dette problem. Bygninger som står ude i disse felter...
  16. Badgy

    8 Dages gavefest - Juli udgave DAG 2

    Badgy 300 diamanter Cirgard
  17. Badgy

    8 Dages gavefest - Juli udgave DAG 1

    Badgy 300 diamanter Cirgard
  18. Badgy

    Ideer til nye SB'ere

    Niagara Falls 1. Den progressive æra, da det var omkring denne tid at Niagara Falls blev en turistattraktion 2. The Horseshoe Falls, the American Falls og the Bridal Veil Falls former tilsammen de smukke Niagara Falls på grænsen mellem USA og Canada. De er i dag kendt for at være en af naturens...
  19. Badgy

    Klan-forum på mobil-/tablet-app

    Altså globalchatten ikke? Godt tænkt, det havde jeg fuldstændig svedt ud.
  20. Badgy

    Klan-forum på mobil-/tablet-app

    Jeg ved ikke om dette er blevet foreslået allerede. I må bære over med mig hvis det er. :P Klan-forummet er et godt sted at dokumentere diverse interne emner som kun vedkommer klanen, men der er mange spillere der udelukkende spiller på tablet eller telefon. Ville det være muligt at få...
Top