"Omrokerings-mode" i byggemenuen

Badgy

Nyt medlem
Kender I det når man føler for at flytte rundt på bygningerne i ens by, men man har ikke en eneste plads at afsætte på? En ny funktion hvor man evt. kunne sætte sine bygninger ud på land som endnu ikke er udvidet til ville hjælpe en del med dette problem. Bygninger som står ude i disse felter skulle selvfølgelig ikke stadig producere, de kunne f.eks. bare være "inaktive", lidt á la hvis de ikke havde vejforbindelse.
En sådan funktion ville gøre det markant lettere at optimere ens by.
 

DeletedUser2122

Guest
Kender I det når man føler for at flytte rundt på bygningerne i ens by, men man har ikke en eneste plads at afsætte på? En ny funktion hvor man evt. kunne sætte sine bygninger ud på land som endnu ikke er udvidet til ville hjælpe en del med dette problem. Bygninger som står ude i disse felter skulle selvfølgelig ikke stadig producere, de kunne f.eks. bare være "inaktive", lidt á la hvis de ikke havde vejforbindelse.
En sådan funktion ville gøre det markant lettere at optimere ens by.

Hej Badgy.

Dit forslag er hos spiludviklere.
Om det bliver implementeret kan jeg ikke garantere.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2461

Guest
Det vil lidt fjerne pointen i "læg-bygning-på-lager" 'kortet', men jeg kan udmærket forstå din irritation :)
 

DeletedUser1882

Guest
Uhh den ville være så fed hvis den blev indført. Jeg er så træt af at vinde læg bygning på lager i KE man føler sig så snydt. Efte rmin mening skulle den afskaffes totalt.
 
Top