Søgeresultater

  1. Badgy

    [Mobil/tablet] Sløring af baggrund

    I seneste opdatering til mobil og tablet, blev der tilføjet en sløringseffekt i ethert vindue man åbner. Dette er meget anstrengende for øjnene - specielt hvis man eks. sidder og tager autokampe hurtigt, eller laver handler. Der er desuden en funktionalitet der er gået tabt - alt bag det aktive...
  2. Badgy

    "Omrokerings-mode" i byggemenuen

    Kender I det når man føler for at flytte rundt på bygningerne i ens by, men man har ikke en eneste plads at afsætte på? En ny funktion hvor man evt. kunne sætte sine bygninger ud på land som endnu ikke er udvidet til ville hjælpe en del med dette problem. Bygninger som står ude i disse felter...
  3. Badgy

    Klan-forum på mobil-/tablet-app

    Jeg ved ikke om dette er blevet foreslået allerede. I må bære over med mig hvis det er. :P Klan-forummet er et godt sted at dokumentere diverse interne emner som kun vedkommer klanen, men der er mange spillere der udelukkende spiller på tablet eller telefon. Ville det være muligt at få...
  4. Badgy

    Fremtidenvarer til Arken

    Hejsa! Jeg søger samtlige varer til Arken. Jeg kan tilbyde Kaffe og Tjære fra Kolonitiden 2:1 - jeg har alle varer klar og vil gerne give noget SB-støtte oveni for at kompensere for tidsalder forskellen. Er du interesseret, så smid da en besked her eller inde i spillet. :)
  5. Badgy

    Offlinetid på venneliste

    I klanvinduet i browser-versionen har vi en finurlig lille funktion der viser hvor længe medlemmer har været offline. Det ville være rigtig rart, hvis vi havde en på vores venneliste også. :)
  6. Badgy

    "Titan" søger nye medlemmer

    Titan, klanen hvor dit fremskridt er i fokus. Vi er en meget afslappet klan som bygger på at hjælpe hinanden og at hygge sammen i Forge of Empires. Alle, nybegyndere som veteraner, er velkomne til at blive medlem og vi stiller kun ganske få, overkommelige krav til medlemsskabet: - Du er aktiv...
Top