Søgeresultater

  1. Halloween konkurrence

    A3, B1, C4 og E2
  2. Lyn konkurrence

    Brug af Klan Chat er ekstrem vigtig for det sociale, men den fungere desværre kun fungerer på PC, og mange bruger efterhånden næsten kun mobil. KvK, når der ellers er klan-modstand, hvilket der ofte ikke er da mange via mobil fokuserer på KS:( KS er også OK, men er meget fokuseret på at der...
  3. Det nye Beskedcenter

    Nu er der gået 10 dage fra at det var planen det nye beskedcenter skulle aktiveres!! Er der nogen konkret tidshorrisont for hvornår det så bliver ??
  4. Udfordring 4

    Opgave 1: F4 Opgave 2: F1 Opgave 3: C5 Opgave 4: D2 Opgave 5: A4
  5. Udfordring 3

    1: Spøgelseshus 2: Notre Dame 3: Dunkel døråbning 4: Aachen Domkirke 5: Gal videnskabsmands laboratorium 6: Det sorte tårn 7:Forladt psykiatrisk hospital 8: Fugleskræmslet 9: Chateau Frontenac 10: Haunted Tower 11: Lygtemands Kapel 12: Dødeby
  6. Udfordring 2

    Jack O`Lantern
  7. Udfordring 1

    Jeg vælger 1, 6, 8 og 12
  8. FoE fodbold konkurrence

    Rød spiller skyder bolden i mål
  9. Content day 7

    Den gang jeg første gang som mindre spiller blev "høj" på KvK, med koordineret angreb og samarbejde, intensitet, og efterfølgende høj stemning, når vi blev opdaget og alligevel klarede skærende.
  10. Content day 6

    Svaret er 36
  11. Content day 4

    https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Grundlæggende Billede af relikvie findes på ovenstående side. Et superhemmeligt gemt billede, der skal foldes ud.
  12. Content day 3

    Heksen finder vej af kringelkrogede og nogle gange temmeligt skjulte stier
  13. Jubilæums konkurrence

    Download billede fra konkurrence, rediger med Paint på din pc, hvor du også gemmer den, og derefter upload. Håber det virker for jer andre også.
  14. Jubilæums konkurrence

    Er nu lykkedes at lægge op :) Virkede da jeg lavede åbnede mit redigerede billede med Paint og lavede en kopi, som jeg derefter uploadede. Det oprindelige billede havde jeg lavet med programmet Paint 3D, gemt og forsøgt uploaded, men uden held.
  15. Content day 1

    Følgende mangler: 1. Spidst/top på bygning med kuppel 2. Kvinde mellem sporvogn og gadelampe 3. Røg fra 3 små skorstene til venstre i billedet 4. Gadelampe til venstre mangler toppen 5. Person i baggrund midtfor 6. Lille rødt bannet til højre for bygning i baggrund
  16. Jubilæums konkurrence

    Kræves særligt billedformat, eks. jpg eller andet, når der lægges fil op i forbindelse med besvarelse af jubilæums konkurrence?? Har lige forsøgt med i Jpg-format, og der kommer fejlmelding. :( DER OPSTOD EN FEJL Der var et problem med at uploade din fil. Billede.jpg
  17. Forårskonkurrence

    Der er 13 origamifigurer
  18. Lyn konkurrence: Gæt en bygning - Vinderne er fundet

    Alcatraz
  19. Sommer konkurrence

    colloseum er på toppen af listen både pga. romersk historie, men også pga. at Rom skulle være en fantastisk by at besøge.
  20. Find Kleopatra

    Under beskrivelse og billede af Coloseum jecl
Top