Content day 1

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
FoE_Logo_Anniversary.png
Kære Konger og Dronninger!

På denne første dag af vores lille fest, beder vi jer om at finde forskellene i disse 2 startbilleder som mange af jer nok er familiær med:

Loading_Screen_1.jpg

Loading_Screen_Different.jpg

Fortæl os hvor mange forskelle som I kan se og marker dem på det ændrede billede. I kan downloaded det ændrede billede og markere fejlene f.eks i paint

Sørg for at vedhæfte jeres løsning til jeres svar!



7 spillere kan hver vinde 700 Diamanter i dagens konkurrence! God fornøjelse med at finde løsningen!

Skriv venligst svaret inden den 22. April 2019. Vi vil vælge vinderne blandt alle de korrekte svar!
:)

Vær opmærksom på at jeres svar først vil være synlige når dagens konkurrence er slut!

Løsningen: Der var 7 fejl

Loading_Screen_DifferentSolution.jpg



Hvis I har spørgsmål eller kommentarer til vores fødselsdagskonkurrence så klik venligst her.

Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser1137

Guest
Jeg kan finde 5 forskelle
 

Vedhæftede filer

  • Konkurrence1.JPG
    Konkurrence1.JPG
    60,8 KB · Set af: 2
Hvordan kan man markere dem.. der sker intet når jeg klikker på noget i det ændrede billede, og hvordan får jeg billedet op her med de markeringer, som jeg ikke kan lave?
 

DeletedUser3002

Guest
Spir mangler på det store runde tårn. Kvinde i sort tøj mangler i højre side af billedet bag lygtepæl.
 

DeletedUser3065

Guest
Fundet 7 ændringer :) Tillykke med fødselsdagen og tak for et godt spil
 

Vedhæftede filer

  • Loading_Screen_Different1.jpg
    Loading_Screen_Different1.jpg
    588 KB · Set af: 4

Jecl

Medlem
Følgende mangler:
1. Spidst/top på bygning med kuppel
2. Kvinde mellem sporvogn og gadelampe
3. Røg fra 3 små skorstene til venstre i billedet
4. Gadelampe til venstre mangler toppen
5. Person i baggrund midtfor
6. Lille rødt bannet til højre for bygning i baggrund
 

Vedhæftede filer

  • Billede1.jpg
    Billede1.jpg
    415,4 KB · Set af: 0

DeletedUser2844

Guest
1: spir på capitol
2: knup på lygtepæl
3: røg skorsten venstre
4: dame i højre side i rød kjole
5: knup på spir i horisonden
 

DeletedUser2773

Guest
Der mangler spiret på toppen af kirken og en person mellem sporvognen og gadelygten.
 

DeletedUser3068

Guest
FoE_Logo_Anniversary.png
Kære Konger og Dronninger!

På denne første dag af vores lille fest, beder vi jer om at finde forskellene i disse 2 startbilleder som mange af jer nok er familiær med:

Loading_Screen_1.jpg

Loading_Screen_Different.jpg

Fortæl os hvor mange forskelle som I kan se og marker dem på det ændrede billede. Sørg for at vedhæfte jeres løsning til jeres svar!

7 spillere kan hver vinde 700 Diamanter i dagens konkurrence! God fornøjelse med at finde løsningen!

Skriv venligst svaret inden den 22. April 2019. Vi vil vælge vinderne blandt alle de korrekte svar!
:)

Vær opmærksom på at jeres svar først vil være synlige når dagens konkurrence er slut!

Hvis I har spørgsmål eller kommentarer til vores fødselsdagskonkurrence så klik venligst her.

Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
Der mangler røg ved de tre små skorstene i venstre side.
 

Bibs

Nyt medlem
Spir på kuplen i baggrunden er væk, fodgænger til højre for sporvogn er væk, røg fra hus til højre i billede er væk, kugle på spir lige over forreste fodgænger midt i billede er væk, fodgænger lige foran statue midt i billede er væk.
 

DeletedUser3069

Guest
Hej

Jeg fandt fem fejl
 

Vedhæftede filer

  • FOE.png
    FOE.png
    486,7 KB · Set af: 0
Top