Jubilæums konkurrence

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
FoE_Logo_Anniversary.png


Diskuter vores jubilæums konkurrence her​
 

Jecl

Medlem
Kræves særligt billedformat, eks. jpg eller andet, når der lægges fil op i forbindelse med besvarelse af jubilæums konkurrence??

Har lige forsøgt med i Jpg-format, og der kommer fejlmelding. :(
DER OPSTOD EN FEJL
Der var et problem med at uploade din fil.

Billede.jpg
 

Jecl

Medlem
Er nu lykkedes at lægge op :)
Virkede da jeg lavede åbnede mit redigerede billede med Paint og lavede en kopi, som jeg derefter uploadede.
Det oprindelige billede havde jeg lavet med programmet Paint 3D, gemt og forsøgt uploaded, men uden held.
 

Jecl

Medlem
Download billede fra konkurrence, rediger med Paint på din pc, hvor du også gemmer den, og derefter upload. Håber det virker for jer andre også.
 

Jimse

Aktivt medlem
En dårlig konkurrence, hvor det er held om man vinder. så hellere noget unikt fra 7 årsdagen, som kan vindes ved en indsats
 

FrejaSP

Aktivt medlem
En dårlig konkurrence, hvor det er held om man vinder. så hellere noget unikt fra 7 årsdagen, som kan vindes ved en indsats
Hvordan kan du sige at det er en dårlig konkurrence, når vi endnu kun har set en af opgaverne og den drejer sig da ikke kun om held.
 

DeletedUser3077

Guest
Det lykkedes :)
 

Vedhæftede filer

  • InkedLoading_Screen_Different_LI.jpg
    InkedLoading_Screen_Different_LI.jpg
    337,2 KB · Set af: 25

Jimse

Aktivt medlem
@FrejaSP, det siger jeg for de der trækkes lod mellem de korrekt indsendte billeder om nogle diamanter som vel egentlig er en usynlig præmie. Desuden er lodtrækning en dårlig måde at konkurrerer på.
 
Hmm, får svaret at jeg er fræk, og for tidligt på det til dagens opgave, Vi har da ikke set at der skulle være noget starts tidspunkt, eller hvad?

jeg mener også at konkurrencer, hvor man skal være programnørd ikke er retfærdige
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Hmm, får svaret at jeg er fræk, og for tidligt på det til dagens opgave, Vi har da ikke set at der skulle være noget starts tidspunkt, eller hvad?

jeg mener også at konkurrencer, hvor man skal være programnørd ikke er retfærdige


Normalt vil dagens opgave blive åbnet kl 8 om morgenen men i dag er det af særlige årsager kl 10:30
 

DeletedUser2612

Guest
Hvad tidsintervaller køre i med i mellem opgaverne?
I startede med opgave 1 sidst på eftermiddagen den 17. april og her til formiddag er i allerede på opgave 2
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Normalt vil der blive åbnet kl 8 om morgenen men idag var speciel fordi at vores team havde en særlig gave til alle og derfor blev der åbnet på det tidspunkt
 
Nu må FoE ikke misforstå mig, det var en skøn gave og mange tak, meen umiddelbart var der ingen mulighed for de fleste for at bruge gaven på den server de helst ville, da der dels ikke stod i gavebilledet at det kun var på den server billedet blev set først på gaven blev registreret, samt der heller ikke stod noget om at det kun gjaldt én by.
Hvorfor gav I ikke gaven så man skulle klikke på 2 mulighed i "opgavebilledet", og så blev gaven sendt til vores mailadresse, hvor der i mailen stod at man skulle åbne den by hvor man ville have at boostene (gaven) skulle bruges?
 

DeletedUser40

Guest
Jeg er ligeså utilfreds med måden hvorpå dagens gave er blevet leveret på, den er desværre fuldkommen ubrugelig for mit vedkommende :(
 
Top