Jubilæums konkurrence

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Vi beklager uklarheden mht antallet af verdener som gaven kunne fås i og det feedback er sendt videre
 

Jimse

Aktivt medlem
Drop det gave halløj, og brug tiden på at finde på noget vi kan bruge OF og VF varer til, og få opdateret klanstyrke niveauet ud over de 75. Så kan I altid finde på mærkværdige gaver, når spillet er videre udviklet.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Kan heller ikke bruge gaven til nogen da den poppede op da jeg loggede ind på den første server jeg havde gang i i dag.. og der er den ubrugelig.. Havde været en fordel om den lå på alle servere man er på og når den så er brugt på den ene server så blev det slettet på kontoen.. :)
 

DeletedUser3096

Guest
en skam at strikke så fin en gave sammen, for så at fejle så eklatant i leveringen af denne. Som mange andre endte den for mig, op i en verden hvor jeg ikke er aktiv og den bare fiser ud med en hovedrysten til følge :( skuffende
 
Så kommer mit spørgsmål til 3 fødselsdageeventsopgave:

Hvis nu jeg skulle være så heldig dels at ramme rigtigt, dels at vinde 70 FP, hvilken verden leveres de så i? (jeg spiller på flere verdener)
 

DeletedUser40

Guest
@CoolRap

Du ødelægger det sjove for andre ved selv at finde løsningen på dagens opgave når du sender dit svar offentligt, du skal skrive det her i stedet :)
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Lige en fortsættelse, hvad var løsningen på opgave 1 og hvem var de heldige vindere


Som I kan se kan man skrive løsningen på dag 1 opgaven indtil den 22 april. Derfor er der ikke offentliggjort en løsningn eller en vinder endnu
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Så kommer mit spørgsmål til 3 fødselsdageeventsopgave:

Hvis nu jeg skulle være så heldig dels at ramme rigtigt, dels at vinde 70 FP, hvilken verden leveres de så i? (jeg spiller på flere verdener)

Hvis man vinder skal man kontakte support som så vil bede om de nødvendige informationer bla om hvor præmien ønskes leveret
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Drop det gave halløj, og brug tiden på at finde på noget vi kan bruge OF og VF varer til, og få opdateret klanstyrke niveauet ud over de 75. Så kan I altid finde på mærkværdige gaver, når spillet er videre udviklet.


Nu er der jo mange spillere som hverken af i AF/OF eller har en klan med klanstyrke 75. Spillet skal indeholde noget for alle. Der arbejdes på de nævnte punkter hvilket er skrevet mange andre steder på forum, men denne tråd er altså til konkurrencen :)
 

DeletedUser566

Guest
jeg kan ikke lægge Jpg. billed op ..og jeg fatter ikke paint ,er man så udelukket ??
 

DeletedUser3059

Guest
Tillykke med de 7 år - bortset fra 24timers boostet er det en elendig fest
 

DeletedUser40

Guest
Tillykke med de 7 år, bortset fra 24 timers boostet som blev givet til naboen lol så har det været nogle spændende gaver de øvrige dage ;)
 
Top