Jubilæums konkurrence

DeletedUser3064

Guest
Hvis mine børn havde reageret sådan når de fik gaver tror jeg at jeg ville have taget gaverne fra dem, indtil de lærte at sige pænt tak.
Det er ikke altid man får det man ønsker sig selv om gaven er givet med kærlighed.

Jeg kan ikke være mere enig med dig i det der FrejaSP
 

skoven.

Medlem
Nu er der jo mange spillere som hverken af i AF/OF eller har en klan med klanstyrke 75. Spillet skal indeholde noget for alle. Der arbejdes på de nævnte punkter hvilket er skrevet mange andre steder på forum, men denne tråd er altså til konkurrencen :)

Kan godt være der mange som ikke er i AF/OF
Men vi er også mange som er det er nederen der ikke lavet KvK kort til de tidsaldre
Så laver man et AA kort hvor man spiller mod spyd og folk booster deres rangliste plads
Det er som at spille Fodbold jo længere du kommer frem også med brug af penge Så tager vi luft ud af bolden

Kom nu med nogle KvK kort vi kan hygge os med
 

Jimse

Aktivt medlem
Syntes stadig det ville have været bedre, hvis man kunne opnå en blivende og synlig præmie, bare en lille dekoration, som måske kunne give en af hver af de særlige varer en gang i døgnet. Sådan man fik, hvis man løste alle opgaver og ikke som nu hvor man kan deltage i en lodtrækning om præmier som ikke er synlige og glemt om en uge.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Men hvis alle der løste alle 7 præmier fik en præmie er der en stor risiko for at klan medlemmer giver løsningerne til hinanden.
 

DeletedUser2423

Guest
Tak til teamet for en god konkurrence og nogle skønne gaver!
 

Lizif

Aktivt medlem
Mangler der ikke at blive trukket vindere af de 2 sidste opgaver? eller er det bare mig der ikke kan finde info?
 

DeletedUser2423

Guest
Team FoE??? Sker der snart noget??? Det er en uge siden konkurrencen stoppede og der er ikke fundet vindere til de sidste 2 endnu
 
Top