Søgeresultater

  1. Azteker konkurrence

    G5 G3 H3 A7 B7 C8 D9 G9
  2. Halloween konkurrence

    A3, B1, C4, D2
  3. Lyn konkurrence

    KS, og delvist FP byt
  4. Tidsalder konkurrence

    Fremtiden, den højtudviklede periode inden det går galt med arktisvinter og global oversvømmelse.
  5. Udfordring 4

    Opgave 1: F4 Opgave 2: F1 Opgave 3: C5 Opgave 4: D2 Opgave 5: A4
  6. Udfordring 3

    1: Spøgelseshus 2: Notre Dame 3: Dunkel Døråbning 4: Aachen Domkirke 5: Gal Videnskabsmands Laboratorium 6: Det Sorte Tårn 7: Forladt Psykiatrisk Hospital - Niveau 9 8: Fugleskræmsel 9:Château Frontenac 10: Hjemsøgt Tårn 11: Lygtemandskapel 12: Dødebyen
  7. Udfordring 2

    2. Jack O' Lantern
  8. Udfordring 1

    2, 4, 7, 9
  9. Content day 7

    Da min første storslåede bygning stod færdig!
  10. Content day 5

    Vareproduktion Plyndring og Hærgning
  11. Content day 6

    36
  12. Content day 3

    Heksen
  13. Halloween konkurrence

    G6
  14. September lynkonkurrence

    Det fungerde ret godt at opgaverne kørte i 2 spor i starten, da det gav mulighed for nogle lidt mere omfattende opgaver. Det er lækkert at krympesæt af forskellig art ser ud til at blive mere normale, det kan jeg godt lide. Idéen om fragmenter synes jeg er god nok, men chancen for at få dem...
  15. Karnevalskonkurrence

    Min klanleder Sir C. Razy, fordi han arbejder så hårdt på at holde sammen på klanen og sætte nye initiativer i gang, så han ville have godt af en pause til karnevallet.
  16. Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

    Forge Bowl, du får en elendighovedpræmie som du kan vinde opgraderinger til indtil det bliver en god hovedpræmie, og så er det en konstant afvejning imellem hvor langt du vil rykke dine spillere vs. hvilken type præmie du vil prøve at vinde fra vandkølerne.
  17. December Konkurrence

    Den grønne julekugle!
  18. November lyn konkurrence

    ... at der konstant er noget nyt at gøre, enten er det nye opgaverækker, eller også kan du udforske teknologitræet og nå en ny tidsalder, det bliver ikke det samme dag efter dag. Samtidig kan man sætte tidsforbruget efter hvad man har mulighed for. Hvis man i en periode har virkelig travlt sker...
Top