Content day 7

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
FoE_Logo_Anniversary.png
Kære Konger og Dronninger!

Det er den sidste dag i vores lille fest og idag vil vi gerne høre jeres bedste minde fra når I har spillet Forge of Empires! Vinderne udvælges tilfældigt, så selv små og store minder vil have chancen for at vinde!

I denne konkurrence kan 7 spillere vinde 700 Diamanter! Held og lykke med fortællingerne!

Skriv venligst de korrekte svar indtil den 30. April 2019. Vi vil vælge de 7 heldige vindere blandt alle de minder som er skrevet her! :)

Hvis I har spørgsmål eller kommentarer til vores fødselsdagskonkurrence så klik venligst her.

Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser3039

Guest
Helt klar at blive en del af Elverne, den bedste klan på Brisgard

Sammenholdet er det bedste ved FOE
 

DeletedUser3044

Guest
Mit bedste minde var første gang jeg kom til en ny tidsalder og fik fyrværkeri over mit rådhus :)
 

DeletedUser1137

Guest
Det må være da jeg fik mit gamle spillernavn tilbage
 

DeletedUser3060

Guest
Er ny i spillet.

Men noget af det bedste har været oplevelsen af at klare en af de sideløbende konkurrencer. Hvor jeg har fået en ildpagode
Det er noget der bliver husket.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Da jeg gennemførte KE N4 for første gang, det var hård og dyrt men som med mange andre udfordringer, var første gang den sværeste, nu kunne jeg godt bruge et N5 :)
 

DeletedUser2869

Guest
Den daglige glæde ved at klikke på Det Sorte Tårn og se alle flagermusene skræmt forlade tårnet i alle retninger.
 

Solbjerg

Medlem
FoE_Logo_Anniversary.png
Kære Konger og Dronninger!

Det er den sidste dag i vores lille fest og idag vil vi gerne høre jeres bedste minde fra når I har spillet Forge of Empires! Vinderne udvælges tilfældigt, så selv små og store minder vil have chancen for at vinde!

I denne konkurrence kan 7 spillere vinde 700 Diamanter! Held og lykke med fortællingerne!

Skriv venligst de korrekte svar indtil den 30. April 2019. Vi vil vælge de 7 heldige vindere blandt alle de minder som er skrevet her! :)

Hvis I har spørgsmål eller kommentarer til vores fødselsdagskonkurrence så klik venligst her.

Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 

Solbjerg

Medlem
Mit bedste minde:
Da det lykkedes mig at samlealle varer til Alcatraz. Det var den første bygning, jeg eftertragtede.
Så kom Arken, senere kommer Kraken, og mon ikke det fortsætter sådan med gode minder ;)
 

Moonie73

Nyt medlem
Mit bedste minde er da jeg efter mange måneders arbejde endelig kunne ramme niveau 80 på min Arken. Det var en dejlig dag.
 

Jimse

Aktivt medlem
Jeg mindes med salighed den dag for længe siden, hvor klanstyrkeniveauet blev hævet til 75.
 

DeletedUser3105

Guest
Lykker er at komme lidt frem hver dag, se sin by vokse sig større og større.
Der er kampe med at få plads og de ting man skal bruge, ting der skal rives ned for at gøre plads.
Det sker en nabo angriber, en ny SB kommer til.
Find en god klan og så bare hygge, dette er en tids røver, så pas på.
 

IHOP

Medlem
jeg tænker tit tilbage på starten, med glæde - der hvor SB kun gik til lvl 10 og der var mere handel for at få løst tingene - om det så er fordi jeg var ny i spillet ved jeg ikke, men lige nu syntes jeg alt kun drejer sig om en ting FP, FP og atter FP - Arken er faktisk den mest skadelige SB i dette spil
 

DeletedUser2906

Guest
Mit bedste minde er da jeg som helt ny og lille spiller, blev inviteret til min nuværende klan. Havde ikke troet man ville møde så mange flinke og hjælpsomme mennesker i spillet, som jeg gjorde.
 

DeletedUser3083

Guest
Jeg er forholdsvis ny i forge of Empire. Men jeg stornyder den variation, der bliver skabt i spillet via de specielle events der kommer.
Specielt karneval-eventen var eminent, da der var lagt de tre spiltyper ind. Godt tænkt.
Ydermere var det et godt tiltag at lægge vikingespillet ind. Det er ligesom at læse en god bog, hvor der kommer en uventet ekstra historie i bogen.
Det var mit bedste minde med vikingespillet.
 

DeletedUser2032

Guest
Dagen hvor min klan tog "røven" på fjenden og andre store klaner og snuppede vores aller første 1. plads på Global klan Ranglisten.
 

Jecl

Medlem
Den gang jeg første gang som mindre spiller blev "høj" på KvK, med koordineret angreb og samarbejde, intensitet, og efterfølgende høj stemning, når vi blev opdaget og alligevel klarede skærende.
 

DeletedUser2932

Guest
Den første gang, hvor jeg kæmpede mig hele vejen igennem KE.
Jeg tror at jeg var i Industritiden. Jeg havde efter lang tid fået bygget Castel del Monte, statuen af Zeus og Aachen domkirke op til lvl 10 alle tre. Jeg havde en hel del slyngelhuler. Jeg havde i længere tid kæmpet mig vej gennem verdenskortet og havde fra missionerne fået noget hær fra den næste tidsalder. Det betød tilsammen, at mine soldater var stærke nok til at kæmpe vej gennem niveau 4 i KE. Jeg var nødt til at være forsigtig med hærene fra næste tidsalder, for jeg kunne ikke bare producere nye. Så der var mange slyngler, som måtte lade livet undervejs. Men til sidst lykkedes det, og jeg blev meget glad.
 
Top