Søgeresultater

  1. Fordobling af indsamling

    Hej Jeg har lige et spørgsmål, hvis man har den blå galakse og kongeligt badehus, man for dobbelt mønt og FP, burde man så ikke også få dobbelt af enheder og klanvarer hvis den er motiveret? for det syntes jeg ikke den gør.
  2. Elektrisk artilleri angreb på Kampdroner

    Hej Jeg vil spørge om hvordan det kan være Elektrisk artilleri fra fremtiden kan angribe kampdroner fra morgendagen, det giver ingen mening når der står at kampdroner ikke kan angribes af artilleri? Det burde vel gælde alle artilleri enheder hvad enten de er elektrisk eller noget andet.
  3. Klanslagmark trofæ

    Hej Jeg kan ikke forstå hvorfor min klan ikke fik et trofæ/pokal da vi vandt klanslagmarken sidste gang i guld ligaen, hvis ikke vinderne for trofæet/pokalen, hvem for den så? Det må da være en fejl!!!
  4. Nulstille støtteknappen

    Hej Jeg forslår støtteknappen nulstilles hver dag til midnat, da man bruger alt for meget tid på at støtte venner og naboer.
  5. Dynamic tower

    Hej Hvad sker der med Dynamic Tower. Nu hedder det pludselig Våbenhviletårn og ligner en byggeplads? Er det meningen?
  6. Mesterkæmper

    Gælder mesterkæmperen i eventsspørgsmål som (Producer 3 unit fra din tid eller 4 fra forige) for slyngler gør åbenbart ikke selvom de er til alle aldre. Der står tidsalder på mesterkæmpers oase men ikke på slynglens. Hvorfor gælder slynglen ikke i sådanne opgaver?:)
  7. Glæde og befolkning

    Jeg kunne godt tænke mig man kunne se hvor meget glæde og befolkning en bygning ud over kultur bygninger, SB og dekorationer giver så man ikke skal sidde og google hver eneste bygning for at finde ud af hvor den øvrige glæde og befolkningen kommer fra :) F.eks når man klikker på en bygning som...
  8. Boostkasse og opgraderingsæt

    Jeg syntes man skulle bytte boostkassen ud med nogle opdateringer til de halvfærdige bygninger man har samlet sig i årenes løb. Der burde også være flere opgraderings og renoverings sæt i dags opgaverne. Bytte fragtment til kundskabens alter i japan bosættelsen ud med renoverings eller...
  9. Pris på forgepoint

    Jeg syntes der burde være et loft for hvad forgepoint skal koste, ligesom når de købes med diamanter. Det ender jo med at man ikke kan deltage i de forskellige events pga de jo snart koster over 30000 guld og op efter.
  10. Fp til lager

    Hej Jeg syntes det vil være fint hvis man kunne ligge forgepoint på lager, samt forgepoint fra daglige opgaver osv også bliver lagt på lager så man selv kan bestemme hvornår man vil bruge dem og til hvad, ligesom bygninger man for fra opgaver.
Top