Klanslagmark trofæ

S B M

Medlem
Hej Jeg kan ikke forstå hvorfor min klan ikke fik et trofæ/pokal da vi vandt klanslagmarken sidste gang i guld ligaen, hvis ikke vinderne for trofæet/pokalen, hvem for den så? Det må da være en fejl!!!
 
Senest redigeret:

DeletedUser3325

Guest
Hej SBM
Slagmarkerne giver ingen trofæ. Det kan kun vindes i KE
mvh
jmfab
 
Senest redigeret af en moderator:

S B M

Medlem
Hej Hvor kommer vores sølv pokaler og bronze pokaler fra hvis de ikke vindes på slagmarken? Og er det ikke kroner man vinder i klan ekspeditionen?
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej sbm.

Mener du de "pokaler" der bliver vist i jeres klanprofil ? og som så tæller hvor mange i har af hver ?
Og når du så skriver vandt, er det fordi i for første gang blev nummer 1, og du så kan se i ikke har fået nogen guldpokal ?

Eller hvordan ved du, at du ikke har fået en i så fald.
 

S B M

Medlem
Hej Ja det er hvad jeg mener, vi vandt den sidste klan slagmark i guldligaen, men vi har ikke fået nogen guldpokal, det er det vi undre os over. og ja det er første gang vi har vundet i guldligaen. Til det sidst du spørger om, kan vi se både vores sølv og bronze pokaler
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Fint nok. Skulle bare lige være sikker.

Men så misforstår du nok det derstår.
Selvom jeg også selv kan blive forvirret over ordvalget "mesterskaber"

Men som vist i den røde ring jeg har sat, viser det jeres "præmie" eller liga i er i, ved slagmarkerne.

I den grønne ring, kan du se de pokaler i har vundet i ekspeditionerne, som der også står.
Så tror desværre det er dig som har misforstået det, og at de pokaler jo altså er for hvor mange gange en klan har vundet 1-2-3 pladsen i klan- EKSpeditionerne.
 

Vedhæftede filer

  • Untitled.png
    Untitled.png
    45,8 KB · Set af: 4

S B M

Medlem
Hej igen Ja så, vil det så sige for at få guldpokalen skal jeg gennemføre klanekspeditionen level 4, og slagmarken giver point i form af tal?
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Ja om noget i hvert fald med ekspeditionen skal du / i som klan være bedre end de andre.
Det ser du når du er inde på klanekspeditionen og så oppe i toppen i midten, klikker på "pokalen" til venstre side hvor der står #

Og ja slagmark giver en "medalje" som du kan se, og så de point til højre viser hvor tæt på i er på næste level.
 
Top