Søgeresultater

  1. Optimering af Venus kolonien

    Er der andre Venus spillere, som har bonus til soya og sukker, som har mulighed for at lave screendump af et eventuelt 100% optimalt layout til Venus kolonien?
  2. Frysning ved rokering af bygninger i Venusbyen

    Jeg oplever at spillet fryser et øjeblik når man flytter bygninger. Har hørt fra klanmedlemner at det også sker for dem
  3. Venus Kul ligger ikke efter Asteroide Is, under special varer (Mobil udgave)

    Venus Kul ligger ikke efter Asteroide Is, under special varer på mobilappen. Det ligger øverst over Promethium, og er dermed ikke kronologisk.
  4. Billede på reward i specifik gentagen quests, vises sjældent på mobil versionen.

    Jeg oplever tit følgende gentagne quests reward ikke altid vises, ligesom på billedet her, efter forrige patch
  5. Infoboks ved klik kredit og beboelse i rumkoloni, virker ikke

    Når man klikker på beboelse samt kredit I rumkolonien, kunne man før patch, se den fulde mængde kredit samt info om beboelse. Det kan man ikke længere
  6. Beskeder og chat bytter plads i menuen

    Oplever ofte at knappen til beskeder og knappen til chat bytter random plads på Android appen
  7. Fejl ved bygnings animationer

    Efter seneste opdatering på mobilen, så stopper animationerne på bygningerne i byen hvis man går ind i slagmarkerne, og så tilbage i byen.. Og siden forrige opdatering har det lille røde tal der kommer nede ved beskederne, stået bagved ikonet for beskeder, når der er nye
  8. Idé til chatten

    Jeg synes tit jeg oplever i vores chats i klanen at man kommer til at skrive at man tager en plads i en SB der er postet, til den opdagelse efter man har lagt sine fp, at man faktisk havde en tidligere plads, og derfor gjort at alle de resterende pladser ikke kan tages allesammen måske. Kunne...
  9. Ingen udråbstegn på vikingebåden!

    Det er ikke altid at udråbstegnet er på båden, når der er sket ny i vikingebosættelsen. Ved ikke hvordan det er i browser udgaven, men det er i hvertfald tilfældet på android versionen.
  10. Hændelser i nyeste version?? (android)

    Hejsa ved ikke om det bare er mig, men efter opdatering til nyeste version på Android, får jeg ikke længere hændelser i min by. Det vælter frem hvis jeg logger ind på pc i stedet.
  11. Samlet størrelse på sæt bygninger

    Lige en lille, og for nogle, en ubetydelig idé: Når man klikker på info omkring sæt bygninger, ville det ikke være en ide at der her stod hvad den samlede størrelse for et helt sæt var, under billedet af det fulde sæt eller noget i den stil
  12. Fejl i mobilversionen

    Hvis man trækker ud i opgave portrætterne til venstre, ved at klikke på dem, samtidig med at man bevæger skærmbilledet rundt i ens by, kan man få portrætterne til at fryse midt i skærmbilledet. Se mit screenshot: https://ibb.co/2snRTV5 Jeg kan gøre dette konsekvent hver gang jeg forsøger
  13. Omstrukturering af by

    Hejsa. Har et eller andet sted læst at der på Beta er mulighed for at når man skal omorganisere sin by, at der er sådan en form for bygge menu, så man ikke skal sidde og flytte rundt på sine ting i realtime i sin by, for at omstrukturere den. Jeg er i den industrielle tidsalder lige nu, og...
Top