Samlet størrelse på sæt bygninger

Therkildsen

Medlem
Lige en lille, og for nogle, en ubetydelig idé:

Når man klikker på info omkring sæt bygninger, ville det ikke være en ide at der her stod hvad den samlede størrelse for et helt sæt var, under billedet af det fulde sæt eller noget i den stil
 

DeletedUser2122

Guest
Lige en lille, og for nogle, en ubetydelig idé:

Når man klikker på info omkring sæt bygninger, ville det ikke være en ide at der her stod hvad den samlede størrelse for et helt sæt var, under billedet af det fulde sæt eller noget i den stil

Hej Tbone1985.
Tænker at mange laver udregningen selv, hvilket også giver mening da nogle sæt kan sættes sammen i forlængelse af hinanden, hvor man så ikke skal bruge 2 fulde sæt for at få maks udbytte fra de enkelte bygninger.

Jeg sender den dog videre til spiludviklere, så kan de jo tage stilling.

Mvh.
Fugazi.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Lige en lille, og for nogle, en ubetydelig idé:

Når man klikker på info omkring sæt bygninger, ville det ikke være en ide at der her stod hvad den samlede størrelse for et helt sæt var, under billedet af det fulde sæt eller noget i den stil

Der står oftest info og samlet størrelse og udbytte på Wiki for enkelt og sæt bygninger, samt de nyere niveau bygninger, så prøv der hvis du mangler dybere forklaring da det er et godt sted for info. c",)
 

Therkildsen

Medlem
Der står oftest info og samlet størrelse og udbytte på Wiki for enkelt og sæt bygninger, samt de nyere niveau bygninger, så prøv der hvis du mangler dybere forklaring da det er et godt sted for info. c",)
Det ved jeg godt. Men eftersom jeg spiller på mobil versionen ville det være rart at have det ingame, så jeg ikke skal ud af appen
 
Top