Søgeresultater

  1. Version 1.269

    Medlemmernes nedslidningsgrad er forvundet fra listen over antal kampe i KS. Det er træls. Hvorfor er den det?
  2. Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Her kommer et lille follow-up på min feedback. Der er uddelt 3x3000 fragmenter af mesterskabspræmien i denne runde. De 2x3000 fragmenter er praktisk taget foræret til klaner, der har været heldige i udtrækningen af puljer. Til sammenligning får nr. 2 i vores pulje, som er en superstærk klan...
  3. Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    I vores pulje er der blevet kæmpet - som i KÆMPET - om placeringerne og fragmenterne til den nye bygning i første runde af det nye mesterskab. 4 (5) af de 6 stækeste klaner på serveren var samlet i puljen. Antallet af kampe har været kæmpestort, og der har været brugt vildt mange ressourcer på...
  4. Feedback og spørgsmål om mobile videoer

    Jeg bruger pænt mange penge på diamanter, men har ikke Forge Plus pakken. Er tilfreds med, at få nogle små fordele på den måde, så som at kunne støtte alle min klanvenner på én gang. Hvis der kommer videoannoncer ind i mit spil, er det temmelig sikkert, at jeg stopper. Jeg hader reklamer.
  5. Naturkonkurrence 2021

    Tiger Koala Bison Panter Elefant Pingvin Kronhjort
  6. Forslag til KS gruppering

    Uanset hvad der er årsagen, så ville det klæde Inno at forklare spillerne, hvorfor vi altid ender i pulje med de samme klaner. ID-forklaringen er muligvis rigtig, men er vel i virkeligheden baseret på spekulationer. Det er frustrerende nok blive ved med at være i en pulje, hvor de fire af...
  7. Træls lang svartid

    Hvis det er korrekt, så kan man undre sig over, at det skal være en hemmelighed. Samtidig ville det klæde Inno at lytte til frustrationerne hos spillerne. Når de samme klaner møder hinanden hele tiden er der ingen dynamik i spillet. Alle er helt lige glade med, hvem der vinder. De samme klaner...
  8. Træls lang svartid

    Det var et så et“ikke-svar”. Vi er helt med på, at det er ligapoint, der bestemmer, hvilken liga man befinder sig i, men det ændrer ikke på, at der på A-serveren er 9 -10 hold, der har 1000 LP, og alligevel møder vi hver eneste uge de samme tre klaner og vi møder aldrig resten af 1000LP...
  9. Træls lang svartid

  10. Træls lang svartid

    Jeg har for flere dage siden spurgt Support, hvordan puljerne til KS sammensættes. Det kan han/hun ikke svare på, ud over at det er spiludviklerne i Tyskland, der beslutter det. Supporterens “community manager” har forespurgt og venter på svar. Det er ellers et ret enkelt spørgsmål, og det kan...
  11. KS for nye klaner

    Min supporter siger, at der er her jeg skal komme med forslag her, fordi han ikke kan hjælpe mig. Og jeg vil bare sige, at det kan kun gå for langsomt med at finde en løsning. KS er efterhånden et helt centralt element i FOE. Vi er en ny klan bestående af stærke og aktive spillere, og så skal...
  12. Forsvare sektorer i KS

    Det kunne være så fint, hvis man kunne forsvare sine sektorer på Klanslagmarkerne. Det kunne gøres således, at når sektor X åbner, så kan alle med tilstødende sektorer og så ejeren af sektor x kæmpe om, hvem der først når det angivne antal sejre. Det vil give flere strategiske muligheder. For at...
  13. MMR værdier efter 8. periode af KS

    Tak for update. Det er super
  14. Februar Konkurrence

    Dublin
  15. Januar lynkonkurrence: Hvad er en god klan?

    Rummelighed Sammenhold At alle løfter - og at de store løfter de små.
Top