Søgeresultater

  1. Kvante-invasion

    Hvornår kommer så det tidspunkt?
  2. Kvante-invasion

    Er der nogen, der kan forklare følgende: I min hovedby har jeg kvante-medaljer, som kan bruges til kvante-udvidelser, men jeg kan ikke se, hvor? I kvante-byen, er der kvante-fragmenter, som kan bruges til kvante-udvidelser. Hvordan hænger det sammen??
  3. Markedsplads for Klanskattekamre

    Jeg kunne virkelig godt tænke mig at der skete noget med balancering af varer i forhold til KS. Lige nu er der en varegruppe, hvor forskellen på 2 varer er 29699. Og det er tit og ofte de samme 2 varer, der bliver brugt/ikke brugt i forskellige omgange.
  4. Tidsalder konkurrence - Nu med vinderne

    Babelstårnet Bronzealder Fyrtårnet i Alexandria Jernalder Space Needle Moderne Æra Cape Canaveral Den Postmoderne tidsalder Flyvende Ø Rumalder, Venus
  5. Efterårsbegivenheden 2021

    Hvordan skal det tolkes med de produktioner med stjerner, der er nedtonet?
  6. Mogulriget Feedback og spørgsmål

    FrejaSB, er du kommet igennem? Hvordan får du plads til 1500 diplomati?
  7. Mogulriget

    Hvordan får jeg 1500 diplomati i mogulriget? Jeg kan ikke se løsningen.
  8. Faneblad til Slyngler (Ide)

    Sker der noget med dette forslag?
  9. mulighed for at skrive til

    Sker der noget med dette forslag?
  10. FB bar

    Eller i det mindste sættes op til f.eks. 500 eller 999
  11. Chat-vinduer

    Er der noget nyt om vennechatten?
  12. KvK kort - kystsektorer.

    Er der slet ingen respons?
  13. Fjernelse af klanforum

    Er der slet ingen respons?
  14. Markedsplads for Klanskattekamre

    Hvordan går det med forslaget? Skævvridningen imellem varerne i samme tidsalder bliver større og større. Jeg savner en mere balanceret brug af varer i KS.
  15. Arkæologibegivenheden 2021

    Hvor mange har fået sølvlertavle 1? Jeg har ingen fået i de 2 verdener, jeg er i.
  16. Fjernelse af klanforum

    Når nu klanforum bliver fjernet d. 22 april, bliver de funktioner, der findes der, overført til beskedcenteret? Jeg tænker på de 7 knapper, man kan klikke på: Fed, Skråskrift, Understreget, Gennemstreget, Url, Citer, Farve.
  17. Forårskonkurrencen dag 1

    Tog
  18. KvK kort - kystsektorer.

    Pr. dags dato ser det ud som vedhæftede på A-serveren.
  19. Kritisk skade fra Arktisk Orangeri

    Og hvem er så modstanderne i KE og KS?? Det gælder i øvrigt også i f.eks. Egypten bosættelsen??
  20. Kritisk skade fra Arktisk Orangeri

    Hvor kommer den "kritiske skade" fra, som jeg bliver udsat for? Er det tilfældig eller?
Top