ok. Det lyder vildt.Det er ikke en kvante resource, men kan på et tidspunkt bruges til at købe udvidelser i din hovedby med
Hvornår kommer så det tidspunkt?Det er ikke en kvante resource, men kan på et tidspunkt bruges til at købe udvidelser i din hovedby med
Ja der er meget der mangler der men de meste kan findes i herHvem opdaterer den danske wiki-side? Den er forældet ifm. kvante-invasionerne.
Kan jeg antage at alle bygninger med Neo- bidrager til Kvante-invasionen på een eller anden måde? Eller kan du fortælle mig hvilke bygninger der bidrager til kvante-invasionen?Ja der er meget der mangler der men de meste kan findes i her
Kik i din byggemenu i hovedbyen, her kan du se om du har kvantemedaljer nok til en udvidelse. De er meget dyre og der er 10 i alt.Er der nogen, der kan forklare følgende:
I min hovedby har jeg kvante-medaljer, som kan bruges til kvante-udvidelser, men jeg kan ikke se, hvor?
I kvante-byen, er der kvante-fragmenter, som kan bruges til kvante-udvidelser.
Hvordan hænger det sammen??
View attachment 1037
Kan ikke fortælle hvilke, men Neo bygninger bidrager ikke til Kvante men til KS eller KI.Kan jeg antage at alle bygninger med Neo- bidrager til Kvante-invasionen på een eller anden måde? Eller kan du fortælle mig hvilke bygninger der bidrager til kvante-invasionen?
Tak for infoKan ikke fortælle hvilke, men Neo bygninger bidrager ikke til Kvante men til KS eller KI.
Der er nogle begivenhedsbygninger der bidrager til kvante, specielt Ophøjede bygninger