Søgeresultater

  1. Thy73

    Hvor længe ???

    Hvor længe er normal process tiden på et indlæg før det bliver glemt eller helt forbigået for respons og hjælp ??? Spørger, fordi jeg for 14 dage siden genopfriskede et ældre indlæg jeg fandt relevant og kan samtidig ved gennemgang i forummet se, at der bliver skrevet/spurgt om mange ting men...
  2. Thy73

    SB varer til forkert tidsalder

    BUMP BUMP ....
  3. Thy73

    SB varer til forkert tidsalder

    Tænker lige jeg vil opfriske denne post !!!!! Har lige tjekkede med min Frauenkirche, Fyrtårn, Regnskov og Galatatårn og af en eller anden grund fik jeg asteroidebælte varer i den ene af mine byer (hvor jeg er i titan alderen) og oceaniske fremtids varer i en anden (hvor jeg er i asteroidebælte...
  4. Thy73

    Feedback og spørgsmål til mini-udfordringerne

    Det er lidt en dum event må jeg ha lov at sige, især for mindre spillere. Når man ser på flere af opgaverne som er umulig at løse, hvis man ikke har mange fp på lager eller et bedre vare lager eller en god hærstyrke, blot for at nævne et par stykker. Her er der blot tale om lidt tidsfordriv til...
  5. Thy73

    Læg bygninger på lager

    Hvordan er det med at lægge bygninger på lageret, hvis det er en event bygning som er opgraderet til ex. niveau 8 og man lægger den på lager og på senere tidspunkt vil stille den op igen. Er den så stadig på niveau 8 eller er den tilbage til grundplan og skal opgraderes på ny ??
  6. Thy73

    FP fejl ved indsamling

    Et eksempel igen idag. Jeg indsamler FP og top baren viser 128 fp, så jeg bruger i min klans 50 fp kæde og efter det, står der blot 15 fp i top baren ..... Der er da noget som ikke hænger sammen !!!!!
  7. Thy73

    FP fejl ved indsamling

    Den seneste tid når jeg har skulle indsamle i mine byer, har jeg observeret at antallet/mængden af indsamlet fp i top tælleren ikke stemmer. Har jeg samlet 120 fp fra mine bygninger og skal af med dem igen, ex i en tom SB af mine, har jeg kun kunne lægge 76 og så var fp tælleren på 0. Andre...
  8. Thy73

    Årlige events !!!!!

    Først lige et tak til nogle gode events. Næst, det er nu ikke lige alle der er lige bevendt, sådan mht. hovedgevinsten men man kan jo ikke gøre alle lige tilfredse :rolleyes: Jeg synes der er lidt for mange events i løbet af året. Events synes at gøre mere nødvendigt at man skal bruge diamanter...
  9. Thy73

    Hvor længe har jeg været ?

    Er der nogen form for optegnelse over medlemmer, generelt ? Sådan med tanke på, om der kan findes ud af, ex. hvornår man blev registreret i spillet og om der er en form for historik over hvilke klaner man har været medlem af osv. osv. ???
  10. Thy73

    Sommerbegivenheden 2021 - spørgsmål og feedback

    Hvordan kan det være at når man drejer hjulet, ved at trykke på "Genopfrisk og drej hjulet" så er gevinsten på forhånd bestemt, da man rundt om gevinsterne kan se der mangler en del af den grønne ring !!! Og det er inden man selv trykker på STOP og inden hjulet selv finder ud af at den skal...
  11. Thy73

    Rank på bygninger ?

    Har lige bidt mærke i at der på samtlige bygninger i spillet (inde på viki) står at de hver giver et antal rank, alt efter hvilke bygninger det er. Hvad er det og hvor finder man denne rank antal, er det noget man "høster" hver 24. time uden det kan ses og er det for hver enkelt spiller eller...
  12. Thy73

    Deleted user ???

    Er sommetider inde for at se hvad der sker her, det er nu noget tid siden men hvorfor står jeg nu som deleted user og skal genoprette mig i forummet ??
Top