SB varer til forkert tidsalder

DeletedUser2181

Guest
Hej
Nu har jeg undret mig længe over hvorfor jeg har så mange varer i DPT. Særligt stål (2431) som jeg ikke engang har råvarer fordel ved at producere. Derfor tjekkede jeg det af i dag og ganske rigtig - de 184 SB varer jeg skulle have til min nuværende tidsalder fra SB høst, IKKE tilfaldt min tid I Fremtiden, med blev sat ned i DPT - Det pisser mig helt af - hvordan f...... retter vi det op?
undskyld sproget
mvh Rynkefjæs
 

DeletedUser655

Guest
Det er meningen.
Efter moderne æra giver SB uraffinerede varer. Det vil sige du får de varer der skal til at producere varer fra din alder.

Jeg tænker at meningen er at man så slipper for at bruge plads på f.eks. DPT varebygninger (som kræver varer fra industritiden) for at lave FT varer.
 

DeletedUser2122

Guest
Hej
Nu har jeg undret mig længe over hvorfor jeg har så mange varer i DPT. Særligt stål (2431) som jeg ikke engang har råvarer fordel ved at producere. Derfor tjekkede jeg det af i dag og ganske rigtig - de 184 SB varer jeg skulle have til min nuværende tidsalder fra SB høst, IKKE tilfaldt min tid I Fremtiden, med blev sat ned i DPT - Det pisser mig helt af - hvordan f...... retter vi det op?
undskyld sproget
mvh Rynkefjæs

Hej Rynkefjæs

Det er ikke en fejl .

Fra Moderne Æra og frem giver den dobbelt op af uraffineret varer, som er nødvendige for tidsaldersvarende produktion af varer.
Dvs sige når du når moderne æra, producerer den varer fra den tidsalder som din nuværende Tidsalder har brug for for at producere varer.

F.eks. til produktion af alger skal der bruges genomdata, varer fra den post moderne tidsalder.
og stål er jo også fra Post Moderne Æra. Og Storslåede Bygninger giver også afkast af varer selvom du ikke har bonus på produktion hvor disse varer forbruges.

Mvh.
Fugazi.
 

Thy73

Nyt medlem
Tænker lige jeg vil opfriske denne post !!!!!

Har lige tjekkede med min Frauenkirche, Fyrtårn, Regnskov og Galatatårn og af en eller anden grund fik jeg asteroidebælte varer i den ene af mine byer (hvor jeg er i titan alderen) og oceaniske fremtids varer i en anden (hvor jeg er i asteroidebælte alderen).
Hvad er sammenhængen i uddelegeringen af varene fra SB'er som skulle give uraffinerede vare og er det egentlig umagen værd at fortsætte med at have sådanne SB'er når man er over mars tidsalderen ???

Mvh
Thy73
 
Top