Søgeresultater

  1. Dette spil--

    Hej Jeg spiller andre spil på nettet.. hvorfor er dette spil så dårligt for medlemmer at kunne hjælpe andre medlemmer..?? At kunne hjælpe hinanden.. skaber sammenhold og lyst til at spille.. dette spil suger alt lysten ud af en.. Thomas
  2. Bygninger.

    Hej, kan i ikke snart gøre noget.. med forholdene i klanerne... vi er rigtig mange som gerne vil hjælpe nye spillerer, som kan holde dem i spillet. kan i ikke lave klanhandler med bygninger.. det kan sagtens være med, at bygningen bliver nedgraderet til deres niveau.. og vi kan hjælpe med...
  3. Store Nyheder i Forge: Feedback og spørgsmål

    hej hvad skal vi gøre med alle de enheder som vi bruger i kvk.. slagte dem i kampe hvor de ikke har en chance...??
  4. Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Det sutter røv at i gør de stærkeste, stærker med de bygninger hvad fanden er det....
  5. KS chat..

    Hej hvorfor kan vi ikke få en chat box mellem de klaner som kæmper mod hinanden i KS...
  6. Angriber Boost 300 procent

    Fatter i ikke hvordan procent regning funger..??
  7. Angriber Boost 300 procent

    Ahh har fundet ud af hvad i gør.. i forveksler procent med point kan i ikke lade være med det... hvis jeg har 1000 procent i angreb.. så vælger jeg at bruge 300 procent boost,, så har jeg 1300.. det er ikke sådan man regner i procenter.. så stop det..... Det svarer til at i har 200kroner i timen...
  8. Angriber Boost 300 procent

    ahh er du nu sikker,,,?? hvis jeg nu har 1000 i angreb og bruger den.. burde jeg have 4000.. der burde jeg pløje igennem kampe i KS.. men det virker som om at min nedslidning bare følger normalt mønster..
  9. Angriber Boost 300 procent

    hvordan virker egentlig Angriber Boost 300 procent..? hver gang jeg bruger den, virker det bare som om at systemet matcher den... kan den kun bruges PVP..?? mvh Thomas
  10. begivenhed..

    nevermind ser ud til der er en general fejl..
  11. En ekstra flaske

    der er sgu da ingen der gider KE5.... et stort Scam....
  12. Ny hærvisning

    kan i ikke lave en separeret fane til skadet tropper, i stedet for et ikon, den laver ged i det hele....og bliver hele tiden længerer..
  13. Klaner..

    Hej er det ikke snart tid til at få forbedret klan handler..? evt bygninger,tropper og BP... Måske et handels system så innogames tager en bid.... kan bare se at der er mange nye spillere der giver op, fordi det bare tager så meget tid at komme vider.. -Thomas
  14. Rise of Cultures

    Sig mig er du ansat af inno.. og burde du ikke skrive det....
  15. Forgepoint i storslåede bygninger tabt

    Andre spiludbyder 1 mdr så er det ud... for inaktivitet.. der er så mange ikke aktive spillere at man hele tiden skal holde øje om de er aktive.. fandme unødvendig...
  16. De Blodrøde søger medlemmer

    Hvorfor er din klan lukkede ned på B..??
  17. foretrukne enheder.

    Hej kan i ikke ´lave en mulighed så man kun ser foretrukne enheder i sin Hærstyring... /Thomas
  18. 90 boost

    nej læs: https://foe.tools/da/gb-investment/Observatory Den fortæller hvor meget du skal lægge... husk du skal have venner med en ark i lvl 80 før det fungerer...
  19. udregning af sikring

    https://foe.tools/da/gb-investment/Observatory/
  20. Forge Bowl 2023

    Fuck hvor jeg bare ligeglad med Sejers tårnet... de er så ligegyldige og alligevel har i beslutte at det er hvad man man vinder 90%.. bare se hvad de giver i auktions huset.. nada....
Top